Generacija Z, popularno nazvani zumeri, predstavlja naraštaje mladih rođenih između sredine devedesetih i ranih 2010-ih. Podaci nedavnog istraživanja pokazuju kako većina zumera žudi za fleksibilnošću i osjećajem svrhe u poslu koji radi. Zbog toga se mnogi od njih sami odlučuju na poslovne pothvate.
Platforma ZenBusiness iz Austina u Teksasu, koja pomaže ljudima pokrenuti i upravljati vlastitim biznisom, nedavno je objavila studiju koja pokazuje kako je 93% generacije Z "poduzelo korak koji se tiče istraživanja vlasništva preduzeća", piše Yahoo Finance.
Studija, koja je anketirala 1.000 ispitanika starosti od 18 do 25 godina, pokazala je kako bi 84% njih odabralo poduzetništvo kao najuzbudljiviji od 12 pravaca karijere, a 75% ih želi postati poduzetnik.
"Želim zdravije, prosperitetnije ili fleksibilnije radno okruženje. A pošto vi stariji nećete to stvoriti za mene u vašim formalnim strukturama, ja ću ga stvoriti sam ", rekla je dr Corey Seemiller, autorica nekoliko knjiga o generaciji Z, koja nije bila povezana sa studijom.
Dodala je kako "Taj način razmišljanja veoma je nov u usporedbi s razmišljanjem posljednjih nekoliko naraštaja – sve do, vjerojatno 1930-ih kada smo posljednji put vidjeli ovu vrstu pokreta i pojavu poduzetničkog duha ovom brzinom.
Oko 72 odsto ispitanih reklo je kako "tradicionalni karijerni pravci, koji su bili otvoreni njihovim roditeljima, više nisu otvoreni za njih“. Još 86% je reklo kako se „više ne mogu oslanja¸ti na iste stare strategije kako bi napredovali“ u svojim karijerama. A 90% je reklo kako žele "stvoriti nešto novo i bolje za svijet".
Studija kaže kako bi generacija Z mogla biti sklonija pokretanju biznisa jer drugačije vide svijet. Više od polovine ispitanika generacije Z sebe opisuje sebe kao neurodiverzitet tj . prihvataju kako mozak može funkcionirari na drugačije načine i kako su te razlike prosto prirodne varijacije u funkcioniranju ljudskog mozga, pa stoga čak 82% ispitanih zumera veruje kako su takvi ljudi pogodniji za poduzetništvo nego za tradicionalnu karijeru.
Biznis.rs / Manager.ba