Još jedan u nizu redovitih godišnjih sajmova na kojima izlaže i aktivno sudjeluje Nobel Corporation je i Sajam privrede u Tešnju. Četrnaesti po redu, međunarodni sajam privrede u gradu poznatom kao „privredno čudo“, nezaobilazna je poslovna destinacija na sajamskoj karti Bosne i Hercegovine.
Sajam se, u organizaciji Udruženja privrednika „Biznis centar“ Jelah-Tešanj održava u periodu od 10. do 13. svibnja 2018. godine, te okuplja više od 200 izlagača iz BiH i inozemstva, od kojih je 85% iz realnog sektora. Ovogodišnja zemlja partner je Italija.
Na oko 5.000 kvadratnih metara zatvorenog i više od 10.000 kvadratnih metara otvorenog sajamskog prostora, svoj štand zauzeo je i mostarski Nobel koji i ove godine posjetiteljima predstavlja i nudi bogat program francuskog branda Atlantic - uređaji za grijanje (konvektori i radijatori) i bojleri. Tu su svakako i filteri za vodu i sistemi za omekšavanje, te sistemi za uštedu vode i energije.
Obzirom da sajam u Tešnju nema isključivo komercijalni karakter, cilj Nobela je svakako intenzivirati susrete i razmijeniti iskustva sa privrednicima, ali i realizirati neke nove suradnje i projekte.
„Kada smo se 2004. godine spakirali i krenuli na naš prvi sajam, nismo mogli ni naslutiti koliko će nam iskustva, poznanstava, a prije svega pozitivnih poslovnih rezultata donijeti sudjelovanje na svim tim sajmovima. Danas u te iste gradove dolazimo kao doma, gdje nas čekaju prijatelji, kolege i poslovni partneri. Sajmovi su zaista još uvijek mjesta gdje se mogu ostvariti zacrtani ciljevi i steći ideje za neke buduće smjerove poslovanja“, prisjetio se direktor prodaje Nobel-a, Sanjin Topić.
„Obzirom da je Nobel Corporation tvrtka sa raznovrsnom ponudom proizvoda, na sajmovima uvijek izlažemo i novitete koje predstavljamo širem tržištu. Tijekom jeseni i zime fokus stavljamo na oblast grijanja (konvektori i radijatori) i bojlere, dok je u toplijem dijelu godine naglasak na filtriranju vode i sistemima za uštedu vode i energije“, dodao je Topić te istaknuo značaj tešanjskog sajma zbog sve važnijeg privrednog prefiksa – grada koji je posljednjih godina zaslugama tamošnjih privrednika i dobio epitet privrednog čuda. Pa ko se ne bi želio naći na mjestu susreta uspješnih privrednika?
Po riječima koordinatorice marketinga Anđele Petrović, trenutno je u tijeku i sajamski popust 15% na cjelokupan asortiman Nobelovih proizvoda. „U jeku je i građevinska sezona koja sa sobom svakako nosi i pitanje uštede električne energije, što se svakako, kada je u pitanju grijanje, može postići Atlanticovim programom konvektora i radijatora koji su ekološki i bilježe uštede i do 40%. Sada je pravo vrijeme da se pripremite za predstojeću sezonu grijanja i osigurate ekonomičnu potrošnju za duge, zimske dane“, kazala je Petrović.
Ono što je posebno zanimljivo svim posjetiteljima Nobel-ovog štanda je svakako presjek bojlera Steatite Turbo na čijem se grijaču ne skuplja kamenac, kao i sistem za filtriranje vode s reverznom osmozom RO 5 koji je potpuno rješenje čiste vode za svako kućanstvo.
Ostvarivanje poslovnih kontakata i umrežavanje s privrednicima iz BiH, regije i svijeta, jedan su od glavnih postulata Nobel poslovanja. „Možemo se pohvaliti da smo sudjelovanjem na sajmovima realizirali brojne suradnje iz kojih su proistekli značajni poslovni rezultati. Upravo su ovakvi sajamski događaji idealna prilika za susrete i s našim krajnjim korisnicima“.
Da su sve više prisutna razmišljanja i potrebe vezane za pročišćavanje i filtiranje vode, mogu potvrditi i djelatnici ove mostarske tvrtke koja ima dugogodišnje iskustvo u spomenutoj oblasti.
„Voda dostupna iz bunara ili nekog drugog izvora može sadržavati veliki broj otopljenih komponenti. Kalcij i magnezij prisutni u vodi mogu je učiniti tvrdom, što u svakom slučaju dovodi do velikih problema koji ovise od njihove koncentracije i primjene vode. Nakupljanje kamenca na grijačima, kotlovima veš mašina i sl., stvara probleme u njihovom radu. Kamenac je inače dobar toplotni izolator. Tvrda voda odjeću i kosu čini grubom, kožu suhom, jer upravo kamenac zatvara pore, a pranjem u tvrdoj vodi troši se puno više deterdženta. Svako domaćinstvo bi se trebalo odlučiti na omekšavanje vode i ugradnju ionskih omekšivača koji u procesu ionske izmjene iz vode uklanjaju ione koji doprinose tvrdoći vode. Ugradnju omekšivača preporučujemo i iz higijenskih razloga (poboljšava se okus jela i pića), kao i zbog zaštite instalacija u domaćinstvu“, ističe u razgovoru za portal Manager.ba magistra kemije Dalila Ivanković koja će upravo na tešanjskom sajmu više govoriti o značaju filtiranja i omekšavanja vode.
Na prezentaciji pod nazivom „Rješenje za problem tvrde vode u industriji i domaćinstvu“ koja će se održati u petak, 11. svibnja/maja 2018. godine s početkom u 13:45 u konferencijskoj sali Sajma, biti će riječi o problemima koje uzrokuje tvrda voda, načinima rješavanja istih, te primjeni omekšivača i prednostima korištenja Nobel sistema za omekšavanje vode.
Imate li i Vi problema s kamencem iz vode u Vašem kućanstvu ili industriji?
Sve informacije o Nobelovim proizvodima možete dobiti i na njihovom štandu ili pozivom na broj 063/997-320.