5 načela za kreiranje savršenog kancelarijskog prostora
manager.ba/gradnja.rs Lifestyle 27 studenog, 2020
Izvor fotografije:
gradnja.rs
Ako želite da vaši zaposleni budu zadovoljni, osigurajte im ugodno mjesto za rad ali i za pauzu.
Ulaganje u opremanje kancelarijskog prostora je skupa investicija, ali je ne treba promatrati kao fiksni trošak već kao nešto što donosi i određene benefite. Svjedoci smo da kompanije sve teže pronalaze odgovarajuće ljude za potrebne pozicije, a istraživanja pokazuju da je kod čak 75% ispitanika, jedan od presudnih faktora pri izboru kompanije u kojoj će raditi, bio interijer firme. Dvadesetpetogodišnje iskustvo kompanije NowyStyl u opremanju kancelarijskih prostora u cijelom svijetu, pokazalo je da zaposleni najviše primjedbi imaju na sljedeće stvari.
1. Prostor za objedovanje
Male, mračne prostorije s jednim stolom za objedovanje problem je kod 33,5% ispitanika. Kao rezultat toga, mnogi zaposleni jedu za svojim radnim stolom. S obzirom na to da je ishrana naša osnovna potreba kao i da provodimo minimum 8 sati na poslu, ne možemo ignorirati činjenicu da glad utiče na produktivnost zaposlenih. Iz tog razloga, pogotovu kod velikih kompanija, kantine bi trebalo biti mjesta gdje zaposleni mogu napuniti baterije, odmoriti se, objedovati sa zaposlenima iz drugih sektora i tako poboljšati međusobnu komunikaciju
RJEŠENJA:
Za male kompanije, zaposleni bi trebalo da imaju mesto gdje mogu podgrijati hranu. Sto ili nekoliko stolova gdje bi zajedno mogli da objeduju, treba da zauzme centralno mjesto u prostoriji. Dnevna svjetlost je također značajna, a za velike kompanije koje nemaju problema s prostorom i financijskim resursima, kantina je najbolje rješenje. Imati kantinu ili prostor za ishranu, s odličnom atmosferom, ne samo da će osigurati opuštajuće okruženje za vaše zaposlene, već će doprinijeti i njihovoj produktivnosti.