KOMPANIJE
Udruživanje kompanija "Lego" i "Tencent"
Manager.ba/Biznis.ba BiH 17 siječnja, 2018

Danski proizvođač igračaka "Lego" će se udružiti sa kineskim internet gigantom "Tencent Holdings ltd" kako bi zajednički razvijali igrice na internetu, a možda i društvenu mrežu namijenjenu djeci u Kini, prenijeli su danski i kineski mediji.

Prodaja igračaka privatne kompanije "Lego" je usporena u posljednjih nekoliko godina, ali je kinesko tržište postalo svijetla točka, usljed porasta prodaje za 25 do 30 posto tijekom 2016. godine.

Nova suradnja će predstavljati konkurenciju proizvođaču lutki barbika "Korporaciji Mattel i Hasbro", koja stoji iza brenda "Moj mali poni", na tržištu igračaka i igrica u Kini vrijednog 31 milijardu dolara.

Iz danske kompanije je priopćeno da je cilj partnerstva sa kineskom kompanijom stvaranje sigurnog internet okruženja sa sadržajem, platformama i iskustvom predviđenim za kinesku djecu.

"Ono što sada tražimo sa kompanijom 'Tencent' jeste pronalaženje više kreativnih načina da dođemo do djece i da stvorimo pristupačan sadržaj, u ovom slučaju, video-igrica", izjavio je Reutersu šef kompanije "Lego" u Kini.

Iz danske kompanije navode da partnerstvo uključuje razvoj video-zone "Lego" za djecu na video-platformi "Tencenta", kao i razvoj i upravljanje brendiranim licenciranim igricama.

"Tencent" je najvrjednija kompanija u Aziji, sa tržišnim kapitalom od 573 milijarde dolara.

Povezani članci

1

Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
Savjeti