Novi vizualni identitet planiran je za 27 maloprodajnih mjesta, koja su bili predmetom zajedničke akvizicije Ine i Mol-a. Nakon što su krajem lipnja Mol i Ina preuzeli 130 maloprodajnih mjesta od slovenskog OMV-a, započelo je preuređenje i promjena vizualnog identiteta postaja. Predviđeno trajanje projekta je do kraja travnja 2024., a na nekim lokacijama već se mogu vidjeti postaje s novim vizualnim identitetom, navode iz Ine.
Otvaranjem prvog maloprodajnog mjesta u Sloveniji, na autocesti Podravje, odnosno dionici Gruškovje – Maribor, u sklopu promjene vizualnog identiteta bivših benzinskih postaja OMW Slovenija, počelo je širenje brenda Ina u toj državi, priopćili su iz hrvatske naftne kompanije.
Prvo maloprodajno mjesto u Sloveniji koja je poprimilo Inin vanjski izgled nalazi se na atocesti Podravje (Gruškovje – Maribor), pa će ove zime hrvatski skijaši na povratku sa skijališta prema graničnom prijelazu Macelj imati prepoznatljivo mjesto na kojem mogu dotočiti gorivo. Ina i Mol na preuzetim maloprodajnim mjestima planiraju proširiti i svoj gastronomski koncept Fresh Corner.
Inače, preuzimanjem OMV-a Slovenija zajedno s Molom, Ina je povećala svoj udio sa 7,75 posto, koliko je držala u OMV-u Slovenija, na 33 posto u novoj zajedničkoj kompaniji “MOL & INA d.o.o.”, koja upravlja zajedničkom mrežom od 130 benzinskih postaja u Sloveniji.
Zajedničkim snagama Mol i Ina tako su pozicionirane na drugom mjestu slovenskog tržišta naftnih derivata. Ina će, stoji još u priopćenju, biti prvi izbor kada je u pitanju opskrba naftnim prerađevinama svih maloprodajnih mjesta Mol Grupe u Sloveniji, a širenje na slovensko tržište otvara i nove prilike Rafineriji nafte Rijeka, koja će kao najbliži izvor dodatno povećavati sigurnost opskrbe slovenskog tržišta.
poslovni.hr / Manager.ba