DIGITALNI OGLASI
Amazon na putu da poljulja duopol Google-a i Facebook-a
Manager.ba/media-marketing.com Svijet 21 ožujka, 2018

 

Najnoviji izvještaj kompanije eMarketer ukazuje na to da bi vladajući dvojac u svijetu digitalnih oglasa uskoro mogao osjetiti pad svoje dominacije.

eMarketer je objavio novi izvještaj koji ukazuje na to da bi Google i Facebook uskoro mogli osjetiti pad svoje dominacije u svijetu digitalnog oglašavanja, i to zahvaljujući rastu „manjih igrača“ kao što su Amazon i Snapchat.

Prema eMarketeru, vladajući dvojac može očekivati ​​da će ove godine privući 56,8 posto investicija u digitalne oglase na američkom tržištu, dok je prošle godine njihov udio na ovom tržištu iznosio 58,5 posto. Glavni krivci za takvu prognozu? Amazon i Snapchat!

eMarketer u svojoj analizi izvještava o napretku Amazon-a na tržištu digitalnih oglasa, predviđajući da će njegov prihod samo u SAD-u ove godine iznositi 2,89 milijardi dolara, što je značajan rast od 63,5 posto na godišnjoj razini.

Amazon trenutno drži 2,7 posto udjela na najzdravijem svjetskom tržištu digitalnih oglasa, a do 2020. njihov će udio porasti na 4,5 posto.

Monica Peart, viša direktorica za prognoze u eMarketeru napisala je u blog postu da se „Amazon trenutno nalazi na petom mjestu vodećih prodavača digitalnih oglasa u SAD-u, a na putu je da zauzme treću poziciju do 2020. godine, prestižući Oath i Microsoft. Za sada su bili konzervativni sa svojim oglašivačkim poslom. Ostaje pitanje kada će Amazon iskoristiti svoj značajni doseg i dominantnost u vidu bogatstva korisničkih podataka kako bi povećao plasman oglasa na drugim poljima.“

Ovaj izvještaj tako ilustrira značajne korake diva u e-trgovini koji počinje napadati različita tržišta, naoružan obiljem podataka o kupovnim navikama korisnika, što im omogućuje stvaranje prilagođenih korisničkih iskustava sa vrhunskim targetingom.

Povezani članci

1

2