I još devet uvida o velikim ulagačima u oglašavanje u SAD-u iz Leading National Advertisers izvještaja AdAge-a.
Najveći oglašivači u SAD-u stežu kaiševe na svojim budžetima, ali ulaganje u oglašavanje zato raste među marketerima internet doba. To bio bio ključni uvid iz 63. godišnjeg izvještaja Leading National Advertisers, koji objavljuje magazin AdAge. Ispod provjerite deset ključnih uvida iz najnovijeg izvještaja koji istražuje trendove među najvećim oglašivačima u SAD-u.
Top 200 oglašivača u SAD-u povećali su svoja ulaganja u oglašavanje i marketinške usluge za samo 1,1% u 2017. godini. To predstavlja najslabiji rast od početka oporavka oglašivačkog tržišta u 2010. godini, ali i pored toga ulaganja su dosegla rekordnih 155 milijardi dolara.
Internetske kompanije su bile na čelu rasta ulaganja u oglašavanje. Jedanaest internet brendova – uključujući Amazon, Alphabet (Google), Expedia Group i Netflix – potakli su rast ulaganja za 24,4 posto. Prosjek ulaganja za ostale kompanije koje tretira ovaj izvještaj – njih 189 – pao je za 0,4 posto.

















