oglašavanje

Nagradu Oglašivača godine za 2022. godinu odnio je Mercator

 

Izbor Oglašivača godine 2022. se odvijao u tri kruga. U treći krug su ušli finalisti (abecednim redom): A1 Slovenija, Atlantic Droga Kolinska, Mercator, NLB i Triglav osiguranje

Pobjednik izbora tradicionalne godišnje nagrade Oglašivač godine za 2022. godinu, koju dodjeljuje Slovenska oglašivačka komora, je kompanija Mercator. Ovo priznanje će predstavnici SOZ-a uručiti Mercatoru na svečanoj dodjeli nagrada 32. SOF-a, u četvrtak 15. lipnja 2022. u Portorožu.

Hrvatski

StartRocket: Ni nebo više nije granica

Ruski start up StartRocket ima ideju kako da oglašavanje na džambo plakatima zaista uveća do istinskih “džambo” dimenzija.

Njihova ideja je da u Zemljinu orbitu lansiraju na desetine malih CubeSat satelita, veličine 10x10x10 centimetara, koji će se moći složiti u određenu formaciju.

Svi sateliti jedne grupe bili bi lansirani istom raketom, na visinu od oko 450 kilometara (nešto više od visine na kojoj se nalazi Međunarodna svemirska stanica).

Hrvatski

Oglasi kratke forme bit će hit ove godine

TV oglašivači počinju se sve više okretati oglasima kratkog formata, koji mogu biti jednako učinkoviti kao i tradicionalni spotovi od 30 sekundi po daleko nižoj cijeni, ali marketinški stručnjaci i brendovi moraju biti sigurni da postižu prave ciljeve i pravilno plasiraju svoje oglase, izvještava WARC.

Jim Berridge iz kompanije Phoenix MI, rekao je za WARC kako će kratki formati oglasa – definirani kao 5-7 sekundi – pružiti velike mogućnosti za marketere u sljedećih 12-18 mjeseci.

Hrvatski

Ova kompanija napravila je svoj prvi oglas u 158 godina postojanja

U moru oglasa osiguravajućih društava uglavnom ćete naletjeti na one smiješne i zabavne oglase kojima žele privući publiku.

Među njima su Allstate, State Farm, Progressive i naravno Geico koji pomoću humora pokušavaju povezati ljude sa svojim uslugama.

 

Prva kampanja u njihovoj stoljeće i pol dugoj tradiciji

 

Hrvatski

Zašto su neki biznisi uspješni na Facebooku, a neki ne?

Facebook je društvena mreža sa najviše korisnika. Naša iskustva su pokazala da 90 posto biznisa koristi Facebook kao sredstvo komunikacije. Međutim, većina njih nije zadovoljna uspjehom na ovoj društvenoj mreži, dok nekolicina njih može da kaže da su “podigli biznis na noge” koristeći Facebook kao alat komunikacije i promocije. Zašto jedni vide benefite, a drugi ne?

Hrvatski

Amazon je četvrti najveći oglašivač u SAD-u

 

I još devet uvida o velikim ulagačima u oglašavanje u SAD-u iz Leading National Advertisers izvještaja AdAge-a.

Najveći oglašivači u SAD-u stežu kaiševe na svojim budžetima, ali ulaganje u oglašavanje zato raste među marketerima internet doba. To bio bio ključni uvid iz 63. godišnjeg izvještaja Leading National Advertisers, koji objavljuje magazin AdAge. Ispod provjerite deset ključnih uvida iz najnovijeg izvještaja koji istražuje trendove među najvećim oglašivačima u SAD-u.

Hrvatski

Ulaganje u digitalno oglašavanje će preteći tradicionalne kanale do 2021.

 

Globalna ulaganja u oglašavanje će bilježiti stabilan rast od preko 5,0% godišnje do 2022. godine. 

eMarketer je objavio svoju najnoviju studiju o prognozama ulaganja u oglašavanje, u kojoj su zaključili da će digitalni kanali ppreteći tradicionalne medije već 2021. godine

eMarketer je u svome istraživanju zaključio da će ove godine ukupno ulaganje u oglašavanje globalno porasti za 7,4%, na 628,63 milijardi dolara, pri čemu digital privlači sve veći dio te ukupne brojke.

Hrvatski