reklame

Tko još vjeruje reklamama?

Anheuser-Busch svojim oglasima poziva na očuvanje okoliša, dok se istovremeno povezuje s dvije izrazite anti-ekološke skupine.

Reklamni oglasi emitirani tijekom prošlonedjeljnog finala profesionalne lige američkog nogometa prikazuju Budweiser kao ekološki prihvatljivog proizvođača piva. No, kako navodi The New Republic, Budweiserova roditeljska tvrtka Anheuser-Busch financira te se povezuje s interesnim grupama koje svojim djelovanjem nimalo ne pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.

Hrvatski

Simbioza marketinga i trgovine

Marketing i prodaja svakako su srodni pojmovi unutar ekonomskih aktivnosti. Tržište je suživot povoljan za oba člana simbioze marketinga i trgovine, ovih dvaju bliskih ekonomskih organizama čija dugotrajna i kvalitetna interakcija povoljno utječe na razvoj i trgovine i marketinga.

Marketing i trgovina često se spominju u odvojenom kontekstu kao dva područja ekonomije.

Hrvatski

Ovo su 4 emocije koje brendovi koriste pri oglašavanju

Ukoliko promatrate reklame, jedna asocijacija se može vezati za gotovo svaku od njih – emocija.

Kad počnete analizirati sadržaje, postaje jasno da je osnovna namjera oglašivača, odnosno brenda, bila probuditi određene emocije i osjećanja kod ljudi.

To osjećanje će ih voditi ka kupovini datog proizvoda.

Postoje čitave studije koje dokazuju da se ljudi prilikom kupovine daleko češće vode emocijama, prije nego konkretnim informacijama.

Hrvatski

Amazon je četvrti najveći oglašivač u SAD-u

 

I još devet uvida o velikim ulagačima u oglašavanje u SAD-u iz Leading National Advertisers izvještaja AdAge-a.

Najveći oglašivači u SAD-u stežu kaiševe na svojim budžetima, ali ulaganje u oglašavanje zato raste među marketerima internet doba. To bio bio ključni uvid iz 63. godišnjeg izvještaja Leading National Advertisers, koji objavljuje magazin AdAge. Ispod provjerite deset ključnih uvida iz najnovijeg izvještaja koji istražuje trendove među najvećim oglašivačima u SAD-u.

Hrvatski

Google zabranjuje oglašavanje kriptovaluta

Google će ažurirati politiku reklamiranja vezanih za financijeske usluge.

Tehnološki gigant Google zabranit će oglašavanje sadržaja koji su u vezi sa kriptovalutama i to, kako najavljuje kompanija, od lipnja ove godine. Neće biti dozvoljeno reklamiranje takvih proizvoda uključujući i ICO, digitalne novčanike ili savjete za trgovanje preko različitih platformi.

Hrvatski

Google će blokirati agresivne reklame oglašivača

Nakon godinu dana priprema, Google je konačno krenuo u bitku s oglasima na web stranicama za koje misli da bi mogle živcirati korisnike.

Kako piše Telegram.hr, Chrome će automatski blokirati reklame koje ne zadovoljavaju njihove kriterije o kvaliteti. Time će se iskustvo pretraživanja interneta pomalo promijeniti, ali, ipak, ova vijest ne znači da klasični Adblockeri postaju suvišni.

Hrvatski

SUPER BOWL LII: Sportski praznik marketinga

 

Vrijednost oglašavanja za Super Bowl LII dostigla je ukupnih 414 miliona USD, što je najveća cifra do sada za jednu utakmicu regularnog trajanja. 

Sa završetkom Super Bowl ludila, industrija je počela izbacivati svakojake vrste brojki i podataka o ovom prazniku američkog nogometa, a sve te brojke i podaci samo su djelići veoma interesantne slike o tome kako su brendovi proveli ovaj dan koji je za mnoge oglašivače ubjedljivo najbitniji u godini.

Ispod je samo par podataka i uvida povezanih za ovaj praznik oglašavanja.

Hrvatski

Hrvati vole smiješne reklame i centralni lik

Potrošači u Hrvatskoj, njih čak 92 posto, primijetili su da je reklama osjetno više nego prije tri godine, a devet od deset ispitanika u istraživanju Ad Reaction koje je provela marketinška kuća Kantar Millward Brown, istaknulo je i da su reklame agresivnije nego su nekoć bile.

Potrošačima u Hrvatskoj ni jedan ni drugi trend se ne sviđa i to učestalije nego ispitanicima na globalnoj razini. Oko 70 posto ispitanika u svijetu drži da su reklame agresivnije nego što su bile, dok je u Hrvatskoj takav stav učestaliji za 20 posto. 

Hrvatski