Coca-Cola

Kako je Coca Cola zaradila 8 milijardi dolara u 3 mjeseca - ali ne od prodaje Coca Cole

Prema kvartalnom izvješću, Coca-Cola je u prvim mjesecima ove godine ostvarila 8 milijardi dolara prihoda, pet posto više nego u istim mjesecima lani, ali prodaja njihovih gaziranih pića, poput originalne Coca-Cole i Coca-Cole Zero neznatno je porasla.

Mediji prenosi kako njihovi brendovi kave i čaja stagniraju.

S druge strane, objavili su, prodaja brendova vode i mineralne vode u njihovom vlasništvu, Smartwater i Vitaminwater, porasla je za čak šest posto u odnosu na godinu prije.

Hrvatski

Nekoliko zanimljivih činjenica o ”ocu modernog dizajna”

Raymond Loewy se često naziva „ocem modernog dizajna“, a igrao je značajnu ulogu u dizajniranju brojnih klasika u dvadesetom stoljeću.

Među njegovim poznatijim radovima su S1 lokomotiva, Sears Coldspot frižider, Greyhound Scenycruiser i upečatljiva bijelo-plava livreja za Air Force One.

Loewy je bio poznat po elegantnom i čistom aerodinamičnom dizajnu, i čak se pojavio na naslovnoj strani magazina Time-a 1949. godine.

 

Coca-Cola dobiva moderan izgled

 

Hrvatski

Coca-Cola na tržište lansirala alkoholna pića

Coca-Cola je u Japanu lansirala svoje prvo alkoholno piće sa ukusom limuna, pokušavajući da iskoristi potencijal novih tržišta i potrošača.

Ovaj proizvod ima za cilj osvojiti prije svega mlade koji vole da piju, a naročito žene, prenosi BBC.

Coca- Cola je ovaj potez nazvala "jedinstvenim" u svojoj povijesti dugoj 125 godina, od kada postoji, a tržištu su ponudili tri nova pića koja sadrže od 3 do 8 posto alkohola.

Hrvatski

Kampanja za prve pletene i tkane bilborde u finalu prestižnog festivala u Rimu

Kampanja za prvi ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svjetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija.

Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM i McCann Beograd odličan je primjer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno.

Hrvatski

Uspješno završena Coca-Colina podrška mladima u Banja Luci

Realizacija programa Coca-Colina podrška mladima u Bosni i Hercegovini danas je završila u Banjaluci. Više od 50 mladih ljudi iz banjalučke regije dobilo je priliku da kroz trodnevni program obuke razvija kompetencije i postojeća znanja. Coca-Colina podrška mladima u BiH jedinstveni je program koji osmišljava i sprovodi Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, a ove će godine 500 mladih ljudi u 10 bosanskohercegovačkih gradova dobiti priliku za sticanje životnih i poslovnih vještina.

Hrvatski

Danas počela Coca-Colina podrška mladima u Sarajevu

Prvom ovogodišnjom radionicom za više od 50 mladih u Sarajevu danas je počela druga faza realizacije programa Coca-Colina podrška mladima u Bosni i Hercegovini. Program realizuje Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u okviru svojih projekata podrške razvoju mladih, a uz podršku partnerskih organizacija i institucija, u deset bosanskohercegovačkih gradova i općina.

Hrvatski