rezultati

Brendiranje poslodavaca kroz nagrađivanje zaposlenika

Važan element za brendiranje poslodavaca i privlačenje kvalitetnih zaposlenika je učinkovit i pravedan sustav nagrađivanja zaposlenika. Međutim, ukoliko sustav nagrađivanja nije postavljen prema pravednim načelima, njegov učinak može polučiti potpuno suprotne učinke od očekivanih te čak i na najbolje zaposlenike djelovati demotivirajuće.

Kako onda postaviti sustav nagrađivanja koji će biti pravedan?

Hrvatski

Poletimo visoko, da se bolje razbijemo

Počelo je. To smo čekali, tome smo se nadali. I dočekali spremni. Ma, više nego spremni! 

Kakve smo samo planove napravili i ciljeve postavili!

Sve što nikada nismo stigli, ima da stignemo ove godine.

Tri puta više, bolje i brže. Možda i četri, ako nas krene. 

Već oko polovine ozloglašenog Januara, popušta zanos i počinje panika.

Jer stići nećemo, ni blizu. Pa dobro, takav je Januar, zato je i ozloglašen. 

Hrvatski

POGLED UNATRAG, PLANIRANJE UNAPRIJED: Kako voditi učinkovite godišnje razgovore sa zaposlenicima

Jasni, otvoreni i konstruktivni godišnji razgovori sa zaposlenicima su važni elementi planiranja radnog učinka i razvoja zaposlenika.

Ciklus godišnjih razgovora je prilika za pogled na prošlogodišnje rezultate u odnosu na ciljeve i očekivanja. Rezultati se promatraju u dvije važne kategorije: 

1)    poslovni rezultati i 
2)    rezultati osobnog razvoja, razvoja talenata i timskog rada

Poslovni rezultati su ključni element u doprinosu poslovnom rastu, uslugama prema klijentima i poboljšanju ključnih procesa.

Hrvatski

KVALITETNA PRIPREMA: Redovni sastanci i razvoj osoblja

Budući da je početak poslovne godine, pojačanim ritmom su prisutni sastanci u kompanijama, uključujući i realni sektor. Konačni brojevi za 2017 . godinu su prisutni, izvještaji završeni, a već su i dva tjedna ove godine prošla. Već i u nekim ranijim kolumnama smo se doticali potrebe i načina ove forme komunikacije, ali je zbog raznih faktora, potrebno što konstruktivnije ući u godinu.

Način i kompozicija sastanaka

Hrvatski

POSVETA GODINI: Vlastitim radnim iskustvom obogatite poslovnu scenu

Posveta godini

Pred nama se nalazi 3 do 5 dana do završetka poslovne godine. Vrijeme je darivanja i sagledavanja učinjenog, te priprema za što kvalitetniji i uspješniji početak slijedeće godine. Realizacija, strategija je definirana, nemoguće je drastično promijeniti tok godine u 1% ostalog vremena. Malo i srednje poduzetništvo nije izuzetak, sabiraju se glavni utisci i bilancne pozicije.

Uvod

Hrvatski