savjeti

Onsite tražilica: mala tajna za veliko povećanje prodaje o kojoj rijetko tko priča

Jeste li se ikada zapitali kako Amazon u svojoj tražilici zna preporučiti relevantne prijedloge pretraživanja samo na temelju upisanih početnih slova “ip” u tražilici? Odmah pretpostavlja da smo u potrazi za iPodom.

Ili kako Google daje kvalitetne preporuke pretraživanja odmah nakon upisanih 3-4 slova?

Hrvatski

7 zlatnih savjeta kako dobiti vrhunske i kvalitetne fotografije za web shop

Otvarate web shop? Za početak trebate tri stvari: web shop platformu koja će ispuniti sve vaše zahtjeve, kvalitetan web studio koji će izraditi web shop prema posljednjim standardima i imati zapanjujuće fotografije svojih proizvoda.

Srećom, možemo vam pomoći sa sve tri stavke!

Tvrtka smo koja ima:

- vlastitu web shop platformu (Marker CMS) preko koje posluje više od 100 web shopova i koje godišnje ostvaruju promete preko 100 milijuna kuna,

Hrvatski

5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će te Google zavoljeti [SlideShare]

Slike su postale iznimno značajan, da ne kažemo gotovo najvažniji dio web stranice.

Govore 1000 riječi, privlače pozornost, zaokružuju priče i potiču emocije.
Uz to, brojni korisnici kada pretražuju Google traže upravo - slike.

Ignorirati milijune upita korisnika s "nevidljivim slikama" je luksuz koji si jednostavno ne možete priuštiti.

Posebice ako imate web shop i želite sa svojim proizvodima iz kataloga što brže doći u vidno polje kupaca.

Hrvatski

Kako prevariti kupce?

Ovaj naslov nema veze s prevarom, jer kupce je danas nemoguće prevariti tako da svi oni koji to pokušavaju ostave svaku nadu prvim klikom i izlaskom na internet.

"Nije mi žao što kradete moje ideje nego što nemate svoje", rekao je veliki genije Nikola Tesla. Genije koji je radio za opće dobro tako je shvaćao i odnose bilo poslovne bilo životne.

Većinu sam svojih blogova pisao o savjetima i nisam druge kritizirao jer nemam namjeru biti policajac, a u ostalom to i nije moja uloga.

Hrvatski

Ovo je odličan proizvod! Razmislit ću pa se čujemo...

Prezentirate dobar proizvod potencijalnom kupcu. Dobro ste pripremljeni i sve ide kako ste planirali. Kupac Vas strpljivo sluša i šutke odobrava. Na kraju srdačno kaže: „Odličan proizvod, hvala Vam na zanimljivoj prezentaciji, razmislit ću pa se čujemo!“ Ako ste izišli iz kupčevog ureda s osmijehom na licu misleći da ste prodali varate se! Prodaja je vjerojatno propala, a Vi to niste ni primijetili.

Zašto "lažemo"dok kupujemo

Hrvatski