prodaja

Kako u 7 koraka povećati prodaju u 2019. godini?

Početak je nove poslovne godine i idealno je vrijeme da se razmisli o tome što bi mogli poduzeti da nam bude bolja od prethodne, što možda nismo učinili i poduzeli, a trebali smo, a što smo možda napravili krivo i nikad više ne želimo ponoviti.

Što se prije na taj način započne razmišljati o prodaji, prije će se ostvarivati još bolji rezultati od dosadašnjih i biti ćete uspješniji.

Uspješna prodaja je zapravo balansiranje između sadašnjosti i budućnosti, a predviđanje prodaje (forecasting) je ključno za taj uspjeh.

Hrvatski

8 koraka do zdravog pipelinea

Jedan od preduvjeta za ostvarenje planova prodaje prodajnih predstavnika je uspješno upravljanje njihovim prodajnim prilikama na kojima trenutno rade ili planiraju poraditi, a koje bi trebale biti uredno evidentirane i vidljive njima i njihovim voditeljima prodaje. Prodajni pipeline, bilo da je u vidu excel tablice ili u sklopu neke prodajne aplikacije kao što je na primjer Prodajni kompas, postao je ključni alat za praćenje i procjenjivanje prodaje i ostvarenja prodajnih planova.

Hrvatski

5 najčešćih pogrešaka KA managera

Lideri u prodaji obično razmišljaju o prodajnim ciljevima, vole prodaju i „igru“ s kupcima i znaju posložiti prioritete. 

Dobar KA manager ima odličan odnos sa svojim kupcima, redovito prati realizaciju prodaje, sudjeluje u postavljanju planova, redovito je na terenu i odličan je u još puno aktivnosti koje doprinose prodajnim rezultatima.

Ali, ipak ponekad upadne u zamke u koje se često ulovi većina managera. Navesti ćemo 5 najčešćih pogrešaka:

Hrvatski

KRVOTOK PRODAJNOG ODJELA: Prioriteti Key Account Managera

KA manager je krvotok svakog prodajnog odjela i ključna spona između kupca i distributera, te ostalih odjela unutar svoje organizacije.

Njegova uloga u prodajnom procesu se najbolje može opisati koordinacijom 5C modela:

-    Category (kategorija proizvoda)
-    Company (kompanija)
-    Customer (kupac)
-    Competition (konkurencija)
-    Channel (prodajni kanal)

Hrvatski

Kako spriječiti „burn-out“ u prodaji

Svaki uspješan pojedinac i organizacija imaju jasno postavljene ciljeve!

Zašto to svi znamo, a rijetko primjenjujemo? Zastanimo na trenutak i razmislimo na kojem koraku smo pokleknuli.
Sigurno vam se dogodila situacija da ste sve dobro isplanirali, krenuli i ubrzo odustali.

Svakome od nas presudan je taj prijelomni trenutak koji:

a) uvjeri nas da zapravo sve to nema smisla, preteško je, ima još puno do kraja i bolje da se prepustimo i vidimo što će se dogoditi ako ništa ne poduzmemo

ili

Hrvatski

Bez emocija, molim!

Nema emocija u poslovanju – rečenica koju ste možda već  više puta čuli. No, i ravnodušnost je emocija. A iza izvanrednih rezultata ne može stajati ravnodušnost već entuzijazam, ljubav prema svom pozivu, osjećaj odanosti poduzeću, želja da se nešto stvori. Možda bi bilo primjerenije reći: nema dobrog poslovanja bez ugodnih emocija - a to podrazumijeva mogućnost kontrole vlastitih emocija. 

Hrvatski

Snaga branda u prodaji

Jeste li ikada istraživali vlastite granice?
Jeste li isprobali adrenalin izvan zone komfora?

U privatnom okruženju većina vrlo vjerojatno jest, ali ne i u poslovnom. Izlazak iz zone komfora za većinu ljudi je noćna mora, a na žalost i česta pojava kod onih koji se bave prodajom.

Lijepo je raditi na uhodani način pet, deset ili dvadeset godina, ali to je moglo proći nekada. Današnji ritam života i rada nameće nova pravila koja vas guraju naprijed ako želite biti profesionalac u svom poslu.

Hrvatski

Motivacija zaposlenika u prodaji

Uspjeh tvrtke uvelike ovisi o kompetencijama i motivaciji zaposlenika. U današnjem bismo se članku osvnuli na motivaciju, osobito na motivaciju u prodaji. 

Motivacija je izuzetno složena dimenzija. Danas je zaista izazovno motivirati zaposlenike i održavati njihov angažman, a posredno i realizaciju na željenoj razini. Osobito je izazovno kontinuirano održavati visoku razinu motivacije u prodaji gdje se prodavači mnogo češće susreću s „ne“, odnosno s odbijanjima koja nerijetko ruše motivaciju iako smo svi svjesni da su „odbijanja“ sastavni dio prodaje. 

Hrvatski