POSJETE STRANICAMA HTZ-a VEĆE ZA 250%
Uspjeh nogometaša dovodi u Hrvatsku više turista
Manager.ba/seebiz.eu Regija 14 srpnja, 2018

Pobjeda reprezentacije Hrvatske i plasiranje u finale mogli bi imati i opipljiv utjecaj na turizam. Preksinoć su posjete stranicama Hrvatske turističke zajednice porasle za čak 250 posto. 

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva. 

"Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti.

Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši.

Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. 

Prilikom provedbe mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve.

Tom prilikom je skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale „view rate" videa porastao je za 161%.

Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Luznhiki, a promotivni video je tokom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda. 

Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima širom svijeta.

Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je više od tisuću čestitki i poruka podrške.

Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije.

Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram, izvijestio je SEEBiz.eu.

Povezani članci

1

2

Video
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo