promocija

NATURAVITA: Ljubitelji čaja od sada će uživati u šest novih okusa

Regionalno prepoznatljivi brend NATURAVITA, predstavio je nove okuse čajeva, koji su od sada dostupni i na tržištu Bosne i Hercegovine.

Ugodna atmosfera, neodoljive arome čajeva i posebno odabrano društvo, uz akustični nastup poznate glazbenice Ine Hamzić, obilježili su „Čaj u 5“, koji je održan 18. listopada 2018. godine u restoranu „4 sobe gospođe Safije“ u Sarajevu.

Hrvatski

Uspjeh nogometaša dovodi u Hrvatsku više turista

Pobjeda reprezentacije Hrvatske i plasiranje u finale mogli bi imati i opipljiv utjecaj na turizam. Preksinoć su posjete stranicama Hrvatske turističke zajednice porasle za čak 250 posto. 

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva. 

Hrvatski

U Mostaru otvoreni centri za posjetitelje i za podršku klasterima

Na Buni kod Mostara u srijedu su otvoreni Centar za posjetitelje i Centar za podršku klasterima kroz koje će se promovirati turizam i kulturno-povijesno naslijeđe Mostara i Hercegovine, kao pružanje institucionalne pomoći svim klasterima.

Gradonačelnik Mostara Ljubo Bešlić kazao je kako je Centar za posjetitelje mjesto "gdje želimo promovirati sve ono što imamo i što je kulturno-povijesno naslijeđe na ovim prostorima, te na neki način, privući pozornost turista na ono što je važno i što je dobro da se vidi u Mostaru i Hercegovini".

Hrvatski

Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu

Oproštajnim partijem i “Coffe&Sweet Show-om” zvanično je završen prvi InHoReCa ConFest, koji se u organizaciji marketing agencije “Altermedia”, pod specijalnim pokroviteljstvom Turističke zajednice Kantona Sarajevo, održavao protekla dva dana u Sarajevu.

Ovaj jedinstven spoj konferencije i festivala (čija je ideja koncipirana u simpatičnoj izvedenici naziva ConFest) ocijenjen je odličnom ocjenom od strane izlagača i posjetioca.

Hrvatski

Predstavljen domaći kozmetički brand Gloria

U Sarajevu je održana promocija domaćeg branda prirodne, ručno rađene kozmetike Gloria. Predstavnici medija,  kao i ljudi iz javnog života, bili su u prilici čuti priču o smilju - hercegovačkom zlatu, ali i prednostima prirodne kozmetike u odnosu na komercijalnu te svima dragocjene savjete o njezi kože. 

Ovaj mladi brand iz Mostara predstavio je 45 luksuznih proizvoda Zlatne i Srebrne kolekcije namijenjenih njezi lica i tijela. 

Hrvatski

JUBILEJ: "115 godina Klasa-Kratka historija mlinarstva i pekarstva u BiH"

Monografija prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo „115 godina Klasa - Kratka historija mlinarstva i pekarstva u BiH“, čija je promocija upriličena jučer u Sarajevu, obilježila je veliki jubilej i sažela svu povijest ove kompanije. Monografija ima i veliki društveni značaj, jer prikazuje razvoj mlinsko-pekarske industrije u BiH od kraja 19. stoljeća, uz mnogo zanimljivih i korisnih informacija.

 

Hrvatski

POSAO IZ SNOVA: 60.000 dolara za šest mjeseci rada u ljetovalištu

Ako volite putovanja i pritom lijepo pišete, a marketing imate u malom prstu, obratite pažnju na oglas koje je objavilo poznato meksičko ljetovalište Cancun.

Cancun.com, naime, traži osobu koja će pritom zaraditi 60 tisuća dolara za šest mjeseci posla.

Oglasom se traži "originalna i dinamična osoba" koja ne traži radno vrijeme od 9 do 17, već je spremna uklopiti se u "kankunski" način života i tijekom šest mjeseci pisati i pričati priče koje će promovirati tu regiju.

Hrvatski