strategija

3 razloga zašto je Jeff Bezos tako produktivan

Jeff Bezos, najbogatija osoba na svijetu, CEO Amazona, vlasnik Washington Posta i osnivač 2 milijarde $ vrijednog fonda za pomoć obiteljima bez doma i formiranje nove mreže predškolskih ustanova u područjima s niskim prihodima.

Pomislili ste kako Bezos s radom počinje prije zore, dnevno obavi više od 10 sastanaka i svakog tjedna donosi važne odluke.

Hrvatski

SEE Link i RBI postaju strateški partneri

SEE Link, zajednička platforma za trgovanje koja trenutno obuhvata sedam berzi u Jugoistočnoj Evropi (JIE), namjerava lansirati inovativno rješenje za poravnanje prekograničnih transakcija trgovanja razvijeno od strane Raiffeisen Bank International (RBI) sa sjedištem u Beču.

U tu svrhu predstavnici osnivača platforme, Zagrebačke, Bugarske i Makedonske berze, te SEE Linka sa sjedištem u Skoplju su u Beču, potpisali Memorandum o razumijevanju sa RBI.

Hrvatski

Marketing novoosnovanih poduzeća – greške i savjeti

Nova preduzeća i novi poslovni poduhvati suočavaju se sa mnogobrojnim izazovima tijekom početnog perioda, prije svega potrebno je riješiti administrativne probleme, financirati početna ulaganja, uspostaviti logistiku i infrastrukturu i riješiti sva pitanja ljudskih resursa. Mnogo pitanja, mnogo posla i mnogo odluka, iako novo preduzeće još nije počelo ni sa radom, ni sa proizvodnjom, ni sa prodajom.

Hrvatski

Marketing strategija novog doba

Budući da imamo mnogobrojne autore koji definiraju strategiju, i budući da definicija strategije ovisi prije svega od industrije na koju se odnosi, konkretnih poslovnih aktivnosti kojima se subjekt bavi ali i od pogleda samog autora, nema konkretne definicije koja bi obuhvatila sve smjernice i sva koorporativna iskustva.

Hrvatski

Milijunski biznis na dnu PVC vrećice

Upravljanje plastikom je jedna od kontroverznijih tema koju ni Europska unija ni Hrvatska nisu dosad uspjele urediti.

EU je zbog različitih interesa zemalja članica ovu problematiku dosad prepuštala nacionalnim zakonodavstvima, ali prošli tjedan je donesena prva europska strategija za plastiku koja je dio postupka prelaska na više kružno upravljanje. Kako ističu iz Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj, tom će se strategijom okolina zaštititi od zagađenja plastikom i istovremeno podsticati rast i inovacije.

Hrvatski

RENAULT: Prvi proizvođač automobila koji ulazi u medijski sektor

Renault je nedavno preuzeo 40 posto udjela u medijskoj kompaniji Challenges Group.

Potez koji je mnoge iznenadio, tek se na prvi pogled može činiti nelogičnim. Zapravo, riječ je o dijelu strategije koje francuski div planira na području automnomnih vozila, pojašnjava Seebiz.

Ovim preuzimanjem, naime, Renault anticipira navike putnika u samovozećim automobilima koji će imati dovoljno vremena za medijske sadržaje.

Hrvatski