prodaja

Kako iskoristiti Black Friday


Što je zapravo BLACK FRIDAY?


Najveći dan kupovine u godini pada na zadnji petak u mjesecu studenom. To je neslužbeni početak sezone blagdanske kupnje, zajedno s Cyber ponedjeljkom 3 dana kasnije (27. studenog).  Crni petak je najveći dan za kupovinu u godini koji kupcima obećava ogromne popuste a poduzećima i brendovima veću prodaju. Zato bi na crni petak trebali gledati kao na sezonski period ili bolje rečeno kao i na svaki drugi sličan period, blagdan, sezona.  

Hrvatski

Postoje znakovi koji govore kada kupac nije vrijedan

 

Nije svatko tko plaća vašu robu ili uslugu dobar za vaš biznis. Uvijek postoje manipulatori i toksični klijenti, koji se trebaju izbjeći, bez obzira na to koliko vam treba novac.

 

"Kupac je uvijek u pravu." Ova izjava je mantra uslužnih djelatnosti otkako je svijeta i vijeka. I uopće nije istinita, smatra magazin business.com.

Hrvatski

Nemoj mi prodavati, pomozi mi!

 

Svatko tko se bavi prodajom ili uslugama zna da komunikacija u njoj igra važnu ulogu u upravljanju prodajom. 

 

Kada Amerikanci dođu u Europu, uđu u dućan ili restoran, u šoku su. U restoranu ručak mogu jesti satima bez da im se odmah servira račun, a u dućanima ih čekaju namrgođena lica i nitko im ne uvaljuje robu s osmjehom od uha do uha.

Hrvatski

MENADŽER BEZ PRODAJNIH VJEŠTINA NIJE DOBAR MENADŽER!?

Dobri prodavci, biznismeni, znaju da je prodaja daleko od manipulacije i prevare kakvom je većina ljudi zamišlja. Svjesni su da najviše vrijedi onaj kupac koji se vraća po još.

 

Stoga je razvijen set vještina koje se mogu uvježbati za bolju prodaju. Ne znači da svako može zbog njih postati i dobar prodavac, mnogi su uvjereni da se za to čovek jednostavno rađa, ali je činjenica da se u savremenom menadžmentu prodajne vještine sve češće koriste i na drugim poljima.

Undefined

Što je muškarac bez brade? Slabiji prodavač

Što je muškarac bez brade? Slabiji prodavač. Tako bih nazvala rezultat istraživanja sveučilište St Edward’s koji kaže da bradati muškarci više i lakše prodaju od golobradih kolega.

 

Novi prodajni trik koji tražite mogao bi biti lakši nego što mislite…

Naime, tražite li prodavača za svoju tvrtku ili ste sami prodavač, jedna od značajki koju treba imati za što bolje poslovne rezultate jest – brada!

Undefined

Napišite priču koja prodaje

Osnovno pravilo copywritinga glasi: priča je ono što prodaje. Upravo zato storytelling za copywritere predstavlja osnovni alat za rad i vještinu koja čini razliku između 5 i 50+ eura zarade po tekstu. Nažalost, storytelling za mnoge marketere predstavlja bauk, posebice na početku karijere.

 

Da, čitaju se knjige, traži se po internetu i YouTubeu… Ali nekako, što se dublje ulazi u materiju, čovjek je sve više zbunjen i ne zna odakle bi počeo.

Undefined

Kako ćete znati da jednostavno niste za prodaju?

Uvijek kada razgovaram s ljudima ponavljam jednu te istu stvar – prodaja nije za svakoga, no svatko bi na početku svoje karijere trebao provesti barem koju godinu u prodaji. S druge strane, većina ljudi sanja o tome da zaradi novac kakav zarađuju prodajni profesionalci – a vjerujte mi, dobro zarađuju. No, vrlo mali broj tih istih ljudi mogao bi dugoročno plesati u svijetu visokog pritiska, odnosno u svijetu prodaje. Iz ovoga je lako izvući premisu da moraš biti barem malo lud da bi preživio u prodaji.

 

Undefined