Uz stalno rastući digitalni ambijent u poslovnom svijetu, nikada nije bilo bolje vrijeme za uspostavljanje snažnog prisustva na mreži.
Web shop ne samo da vam omogućava da dosegnete širu publiku, već vam omogućava i da prodajete svoje proizvode ili usluge 24 sata dnevno, bez obzira na lokaciju ili vremensku zonu. Ukoliko prodajete proizvode, robe ili usluge u klasičnoj fizičkoj trgovini ali ne i preko web shopa velika je vjerovatnoća da vam iz ruku izmiče veliki dio potencijalne zarade koji svakim danom sve više raste u online trgovini.
Šta kažu kupci o web shop-u?
„Mnogo je lakše sjediti kod kuće, pronaći ono što mi treba, kupiti i onda kupljenu robu mi dostave na kućna vrata.“
„Kupovina putem interneta je čudo i postala je moj hobi. Dobijam jeftinije proizvode, veći je izbor, udobnost, nema gužve. Mogu platiti kada preuzmem robu. Šta još poželiti?“
U budućnosti će sve više kupaca koristiti online odnosno web trgovinu za kupovinu proizvoda.
Uz mogućnost praćenja ponašanja i preferencija kupaca, možete optimizirati svoju web trgovinu kako bi zadovoljili potrebe vaše publike i povećali prodaju.
Zašto web shop može podići prodaju na viši nivo?
– Online trgovina omogućava da vaš proizvod ili uslugu vidi cijeli svijet što je sa fizičkom maloprodajom nemoguće.
– Online trgovinu vidi preko 4 milijarde korisnika interneta, te su vaši proizvod ili usluga dostupni svima zavisno od mogućnosti isporuke.
– Radi 24/7/365, bez zatvaranja zbog vanredne situacije, praznika, vremenskih neprilika i slično.
– Omogućava da izložite više proizvoda nego u bilo kakav fizički prostor u maloprodaji.
– Nema najma prostora, plaćanja prekovremenog rada i sl.
– Jedna od najvažnijih činjenica, putem online trgovine možete dobiti rezultate koliko je potencijalnih kupaca „ušlo“ u vaš online shop, koje artikle su pretraživali, koliko su vremena proveli u pretraživanju, možete ih naknadno „targetirati“ te ciljano im nuditi vaše proizvode i mnogo drugih mogućnosti koje Vam omogućava online trgovina.
Koje su prednosti WEB trgovine u odnosu na klasičnu trgovinu?
1. Niži troškovi – kod online trgovine prodaja je automatizovana i zasniva se na novim digitalnim tehnologijama, nema potrebe za prekovremenim radom, nema najma prostora za maloprodaju, komunalnih usluga i slično.
2. Stalna dostupnost – vašu online trgovinu vide 24/7/365 te kupac u svakom momentu može vidjeti informacije o proizvodu ili usluzi bez vaše intervencije, može proizvod ili uslugu kupiti, platiti čak i poručiti kurirsku službu koja će mu dostaviti proizvod na kućni prag.
3. Bolje cijene – samim smanjivanjem troškova koje imate u fizičkoj maloprodaji, možete postići bolje cijene na tržištu, a te cijene su još lakše uporedive putem online trgovine te na taj način lakše dolazite do kupaca.
4. Mjerljivi rezultati – putem alata za praćenje rada online trgovine možete dobiti rezultate koliko je potencijalnih kupaca „ušlo“ u vaš online shop, koje artikle su pretraživali, koliko su vremena proveli u pretraživanju, možete ih naknadno „targetirati“ te ciljano im nuditi vaše proizvode i mnogo drugih mogućnosti koje Vam omogućava online trgovina.
5. Fleksibilnost – možete svakodnevno praviti akcije ili davati popuste bez dodatnih troškova printanja novih cijena/materijala, možete prodavati i proizvode koje nemate u svojoj trgovini, prodavati proizvode direktno od distributera/uvoznika, i još mnoge druge mogućnosti.
Sinhronizacija i integracija online trgovine sa ERP rješnjem i drugim aplikacijama
Možete imati uhodani web shop ali već odavno vam se čini da više vremena gubite prepisujući podatke i ažurirajući podatke, nego što se posvećujete kupcima i prodaji.
Vrlo vjerovatno se pitate treba li to biti baš tako? Ne, ne treba.
Izrada web trgovine i integracija sa poslovnim rješenjem u kompanijama koje imaju veliki promet raznovrsne robe, danas su pun pogodak. Ukoliko pored adekvatnog web shopa imate poslovni softver koji će pratiti procese zahtjeva i narudžbi, isporuku, fakturisanje prodate robe te sinhronizaciju sa lagerima dobavljača (više različitih) onda nemate brige.
- akta.ba/manager.ba