kupci

5 najčešćih pogrešaka KA managera

Lideri u prodaji obično razmišljaju o prodajnim ciljevima, vole prodaju i „igru“ s kupcima i znaju posložiti prioritete. 

Dobar KA manager ima odličan odnos sa svojim kupcima, redovito prati realizaciju prodaje, sudjeluje u postavljanju planova, redovito je na terenu i odličan je u još puno aktivnosti koje doprinose prodajnim rezultatima.

Ali, ipak ponekad upadne u zamke u koje se često ulovi većina managera. Navesti ćemo 5 najčešćih pogrešaka:

Hrvatski

7 stvari koje trebate uraditi prije lansiranja marketinške kampanje

Svaka firma, velika ili mala, treba imati dobar marketing da bi došla do kupaca. U nastavku teksta vam donosimo sedam stvari koje trebate uraditi prije lansiranja svoje prve marketinške kampanje.

1. Napravite profile svojih kupaca

S ciljem da vaša marketinška kampanja ostvari uspjeh i bude zapažena kod kupaca, potrebno je da razumijete ko su vaši kupci i šta će ih zainteresirati za vas, vaše usluge ili proizvode. Napravite nekoliko profila svojih kupaca.

Hrvatski

Psihologija cijena i utjecaj na ponašanje kupaca

Cijena je nešto što postoji u skoro svakoj minuti naših života. Od cijene robe, do cijene slobode, kalkulacije cijene života u osiguravajućim kućama, a većina nas voli konstatirati da je netko platio "preveliku cijenu". Naravno uvijek netko dugi, a ne mi.

Definicija

Suštinski, cijena je određeni iznos novca koji je potrebno dati da bi se kupila neka roba ili korist. Sve to je, makar u ekonomiji, regulirano zakonom vrijednosti.

Hrvatski

(Pr)ocjena kupca

Klijent je uvijek u pravu, kupac je kralj, i kada mislite da ste neovisni u životu, ovisite od kupaca/tržišta. Sve ovo su samo neki od postulata na kojima smo se obrazovali, živjeli i radili. Kupac, klijent, korisnik usluga je finalna točka u svakom poslovanju, budući da je svaka kompanija most između dobavljača i kupaca.

Struktura kupaca

Hrvatski

Fashion online: mobilne aplikacije, dodatna korist za kupca

Modna industrija u e-commerce svijetu uvjerljivo, već godinama, bilježi rast.

Ljubav prema kupnji odjeće i nove obuće bez puno poteškoća preselila se online bez obzira na već otrcane komentare “Moram isprobati svu odjeću prije kupnje” i “Ne mogu ja to kupiti na slijepo”.

Kako bi pobijedili takve komentare, online trgovci u modnom biznisu morali su se itekako dobro boriti.

Hrvatski

10 najčešćih razloga zašto kupci odustaju od kupovine

Ivica Kruhek iz Marker-a je predstavio 10 najčešćih razloga zašto kupci napuštaju košaricu prilikom web trgovine i kako to spriječiti.

Razlog #0: Kupci ne znaju napuniti košaricu

Da, neki ljudi ne znaju napuniti košaricu. Spletu se i uopće im nije jasno gdje je i što je ta košarica. Znamo da vam to zvuči nevjerojatno, ali to se doista događa.

Kako bi izbjegli slučaj "ne znam napuniti košaricu":

Hrvatski

Kako prevariti kupce?

Ovaj naslov nema veze s prevarom, jer kupce je danas nemoguće prevariti tako da svi oni koji to pokušavaju ostave svaku nadu prvim klikom i izlaskom na internet.

"Nije mi žao što kradete moje ideje nego što nemate svoje", rekao je veliki genije Nikola Tesla. Genije koji je radio za opće dobro tako je shvaćao i odnose bilo poslovne bilo životne.

Većinu sam svojih blogova pisao o savjetima i nisam druge kritizirao jer nemam namjeru biti policajac, a u ostalom to i nije moja uloga.

Hrvatski