KOMPANIJE
Lideri na tržištu: Nema značajnijeg objekta na kojem nisu radili
Manager/biznisinfo.ba BiH 19 veljače, 2018

Kompanija ALUKÖNIGSTAHL je na našem tržištu prepoznatljiva po aluminijskim zastakljenim fasadama koje krase najveći dio objekata izgrađenih u proteklih 14 godina, koliko posluje u Bosni i Hercegovini.

Najprepoznatljiviji arhitektonski objekti u Bosni i Hercegovini su izvedeni koristeći Schüco ili Jansen fasadne sisteme. Samo neke od referenci u glavnom gradu uključuju Sarajevo City Center, Bosmal City Center, BBI Centar, Avaz Twist Tower, Importanne Centar, Alta Shopping Center, Hotel Europa Sarajevo, Hoteli Marriott u Sarajevu, Grawe osiguranje, itd.

Kompanija koja trenutno u Bosni i Hercegovini zapošljava 20 stručnjaka iz oblasti građevinarstva i arhitekture, a u budućnosti taj broj planira i povećati, radila je i na objektima širom zemlje.

Neki od njih su BH Telecom u Mostaru, Hotel Termag na Jahorini, Sunnyland na Trebeviću, Hotel Park u Doboju, Administrativni centar u Istočnom Sarajevu, Shopping Centar Maxi u Orašju, Shopping Centar Robot u Tuzli, Poslovna zgrada Encom u Sanskom Mostu, Auto centar Volkswagen u Banjaluci...

Nedavno je završen i apartmanski kompleks Srebrna lisica na planini Bjelašnici. U kompaniji posebno ističu ovaj projekat jer su, zbog velikih zahtjeva za termoizolacijom i efikasnom uštedom toplotne energije, ALUKÖNIGSTAHL-ovi prozori bili jedini na tržištu koji su u potpunosti ispunili sve uslove.

Pored novogradnje, aktivno učestvuju i na rekonstrukciji starih staklenih fasada a jedan od takvih primjera je obnova staklene fasade na objektu Regulatorne agencije za komunikacije u Sarajevu.

Poznati brendovi sa kojima rade garantuju asortiman visokog kvaliteta a među njima su Schüco brend u segmentu aluminijskih i pvc fasadnih sistema, Jansen brend u segmentu lakočeličnih fasadnih sistema i Warema brend u segmentu zaštite od sunca.

“Ponosni smo što već više od 50 godina možemo ponuditi najbolje i najkvalitetnije brendove na tržištu fasada. Ova saradnja i razvoj inovativnih proizvoda omogućili su da ALUKÖNIGSTAHL postane tehnološki lider na tržištu. Osim toga, saradnja se neprestano usavršava i prilagođava kako trendovima u arhitekturi, tako i građevinskim propisima“, kazao je za BiznisInfo Stefan Milović iz marketing službe ove kompanije.

Na svim svojim tržištima, firma ALUKÖNIGSTAHL blisko sarađuje sa većinom iskusnih lokalnih i regionalnih arhitektonskih biroa i firmi koje se bave proizvodnjom i ugradnjom fasadnih konstrukcija.

“Sa mnogim od postojećih partnera, saradnja postoji dugi niz godina i zasnovana je na apsolutnom međusobnom povjerenju. Rezultat ovakvog zajedničkog rada je visokokvalitetna proizvodnja, koja se postiže saradnjom između ALUKÖNIGSTAHL-a kao ponuđača sistemskih rješenja i proizvođača metalnih konstrukcija. ALUKÖNIGSTAHL zajedno sa svojim partnerima čini snažno partnerstvo”, kazao je Milović.

ALUKÖNIGSTAHL radi u 17 zemalja među kojima je i BiH. Kada je u pitanju tržište naše zemlje, iz kompanije navode da je njihov glavni izazov omogućiti sinergiju između proizvoda kojeg zastupaju i isporučuju kupcima, te proizvodnih procesa i standarda u našoj zemlji koje je neophodno zadovoljiti da bi konačan proizvod bio kvalitetan i pouzdan.

“Bosna i Hercegovina ima tradiciju u metalskoj industriji tako da to čini i glavnu prednost domaćeg tržišta. Naši metaloprerađivački partneri, sa svojim inžinjerima i tehničarima su spremni na usvajanje novih tehnologija i metoda, te su u mogućnosti da usvojene vrijednosti i kvalitete Schüco i Jansen sistema prenesu na krajnje kupce. Sa druge strane, izazovi su uvijek vezani za ekonomsku situaciju u zemlji”, kaže Milović.

 U BiH je sve više uspješnih firmi koje svoje proizvode plasiraju i na najzahtjevnija tržišta i rade za neke od najvećih svjetskih kompanija. I ALUKÖNIGSTAHL sarađuje sa brojnim bh. proizvođačima i investitorima.

„Odlučujuća prednost za sudionika projekta se pri tom nalazi u dugogodišnjem „know-how“ koji ALUKÖNIGSTAHL nudi svojim partnerima. Za svaki izazov u pogledu rješenja o detaljima, posebnih ili kompletnih rješenja, u Kući postoje specijalisti koji se zalažu za najbolju moguću realizaciju- od prve faze planiranja do predaje ključeva. U posljednje vrijeme, razlika između domaćih i stranih investitora je sve manja- u pojedinim slučajevima i nepostojeća. Domaći investitori su shvatili, da je na kraju najisplativije, u procesu projektovanja, izrade, montaže, a i kasnijeg upravljanja objektom uključiti stručnjake i eksperte raznih profesija, kako kod svojih partnera u izgradnji tako i kod sebe samih. Kod bh. proizvođača aluminijskih i pvc profila, evidentan je napredak na domaćem ali i na ino tržištu. Naši partneri su prepoznali kvalitetu i usluge koje nudi ALUKÖNIGSTAHL. Naše partnerstvo omogućava da budemo lideri u premium segmentu staklenih fasada, vrata i prozora“, navodi Milović.

Fokus aktivnosti u 2018. godini biti će usmjeren na izvoz i širenje angažmana na nova međunarodna tržišta. U tom pravcu planiraju i jačanje mreže kontakata u dijaspori.

Na domaćem tržištu, kompanija će raditi na dodatnom jačanju liderske pozicije u premium segmentu fasadnih omotača i na sveobuhvatnoj podršci i promociji kvaliteta prozvoda i profesionalne usluge po čemu je ALUKÖNIGSTAHL kod kupaca, projektanata i investitora prepoznat kao pouzdan partner.

“Dugogodišnja saradnja sa našim partnerima daje nam novu snagu da nastavljamo pomjerati granice i dokazivati da je sve moguće. Zbog toga se obavezujemo pružati najbolju uslugu i individualnu podršku”, kažu u ALUKÖNIGSTAHL-u.

Povezani članci

1

Video
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna
VIDEO
Život je igra! Kako pobijediti? | Velimir Srića | TEDxUniversityofZagreb