TEHNOLOGIJE
Evo kako ga aktivirati: Facebook ima novi dizajn, brži je i dolazi s opcijom koju su korisnici dugo čekali!
Manager.ba/zimo.dnevnik.hr 11 svibnja, 2020
Izvor fotografije:
zimo.dnevnik.hr

Novi dizajn rezultat je dugih istraživanja i višemjesečne komunikacije s korisnicima te unutar dizajnerskog tima kompanije o načinima poboljšanja iskustva korištenja mreže, objavili su na službenom blogu Zuckerbergove tvrtke.

 

Facebook se posljednjih godina usredotočio na poboljšanje iskustva svoje društvene mreže na mobilnim uređajima, tako da su pomalo zapostavili verziju za računala.

Prošle godine najavili su velike promjene i potpuno novi dizajn i za desktop verziju - taj novi dizajn već je neko vrijeme dostupan dijelu korisnika, a prošli tjedan najavljeno je kako će "novi Facebook" uskoro postati dostupan svima.

Novi dizajn rezultat je dugih istraživanja i višemjesečne komunikacije s korisnicima te unutar dizajnerskog tima kompanije o načinima poboljšanja iskustva korištenja mreže, objavili su na službenom blogu Zuckerbergove tvrtke.

S novim Facebookom nestala je i prepoznatljiva plava traka u vrhu ekrana te su vrhu sada nalaze ikone i opcije koje su se prije nalazile u toj plavoj traci, ali i sa strane lijevo.

Sasvim s lijeve strane gore nalazi se prozor za pretraživanje s logom Facebooka, a pri vrhu u sredini nalaze se opcije za prikaz novosti, videozapise, oglasnik, objave grupa koje pratite, a s desne strane u vrhu vaš profil, Messenger, obavijesti itd.

 

Ako vam je novi Facebook dostupan, na tu se verziju možete prebaciti klikom miša na strelicu prema dolje koja se nalazi u gornjem desnom kutu, gdje se nalaze i postavke, upravljanje novostima, stranicama itd. Među tim opcijama sada bi se trebala nalaziti i opcija prebacivanja na novi Facebook, a ako nije dostupna, onda sačekajte još malo jer bi svima trebala postati dostupna uskoro.

Tri su glavne karakteristike koje su iz Facebooka naglasili prilikom predstavljanja nove verzije - brži je, jednostavniji za korištenje te napokon nudi mogućnost aktivacije tamne strane Facebooka.

Dark mode sve je popularnija opcija koju su korisnici s nestrpljenjem dugo iščekivali i s novim je dizajnom napokon jednostavno mogu aktivirati.

Također, na novom Fejsu jednostavnije je i kreiranje događaja, stranica, grupa i oglasa tako da će cjelokupno iskustvo korištenja biti jednostavnije i mnogo bolje.

Naravno, kako to obično ide s promjenama i novim dizajnom, neće svi biti oduševljeni s njim pa iz Facebooka pozivaju korisnike da im napišu komentare i sugestije što im se sviđa, a što ne jer će u budućnosti nastaviti s "poboljšanjem iskustva" korištenja.

Povezani članci

1

2

Tagovi:
Video
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo