BLAGDANI
Amerikanci u prodajnim lancima za Božić potrošili više od 800 milijardi dolara
Manager.ba/Pogled.ba Svijet 27 prosinca, 2017

Vrijednost dionica američkih prodajnih lanaca skočila je u utorak nakon što je Mastercard Inc priopćio da su kupci potrošili više od 800 milijardi dolara tIijekom blagdanske sezone,  više nego ikada ranije, ohrabreni rastućim potrošačkim povjerenjem, većom zaposlenošću i ranijim popustima.

Sarah Quinlan, čelnica odjela tržišne analize Mastercarda, objavila je tu cifru nakon što je analitički ogranak kompanije objavio svoj izvještaj o potrošnji SpendingPulse.

U izvještaju se navodi da su praznične prodaje u prodavnicama i online putem između 1. studenog i 24. prosinca porasle za 4,9 posto, što predstavlja najbrže godišnje povećanje od 2011. godine. Mastercard, koji prati potrošnju kombinirajući prodajne aktivnosti u svojim mrežama uplate s procjenama uplata u gotovini i drugim formama plaćanja, isključio je prodaju automobila iz svojih analiza. 

Većina američkih prodajnih centara gubila je na vrijednosti dionica u ovoj godini zbog profita online prodavnica kao što je Amazon.com Inc. Tradicionalni akteri na tom tržištu također su pretrpjeli gubitke 'zahvaljujući' velikim ulaganjima u njihove jeftinije online konkurente, prenosi Reuters.

Povezani članci

1

Video
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
Savjeti