Božić

Cilj uspješnih božićnih reklama nije prodaja nego...

Početkom studenoga kreće jedna od najvećih bitki za potrošače – Božić. Ogromne budžete angažiraju trgovački lanci, modni brendovi, telekomi, proizvođači hrane i pića – Božić odgovara svima. 

 

Božić posebno odgovara tržištu Velike Britanije. Ono što je Amerikancima Super Bowl, to je Britancima Božić. Podaci kažu da je ove godine na Super Bowlu potrošeno 500 milijuna funti kako bi se doseglo 335 milijuna Amerikanaca, a za Božić u Britaniji potrošit će se čak 1,4 milijarde funti za pet puta manje ljudi (doduše, kroz duži period od jednog dana).

Hrvatski

LIDL ima neobičnu zvijezdu u svom božićnom spotu

Trgovinski lanac predstavio je svoj oglas „Ćelija“, koji donosi priču o odnosu jednog zatvorenika i njegovog čuvara. 

(Piše: Adnan Arnautalija) 

Lidl je predstavio još jedan dio njihove šire božićne kampanje, a u glavnoj ulozi dirljivog i duhovitog spota je jedan neobičan lik.

Oglas naslovljen „Ćelija“ producirao je finski režiser Misko Iho i prati priču o zatvoreniku koji usamljeno čeka Božić u svojoj ćeliji.

Hrvatski

Amerikanci u prodajnim lancima za Božić potrošili više od 800 milijardi dolara

Vrijednost dionica američkih prodajnih lanaca skočila je u utorak nakon što je Mastercard Inc priopćio da su kupci potrošili više od 800 milijardi dolara tIijekom blagdanske sezone,  više nego ikada ranije, ohrabreni rastućim potrošačkim povjerenjem, većom zaposlenošću i ranijim popustima.

Sarah Quinlan, čelnica odjela tržišne analize Mastercarda, objavila je tu cifru nakon što je analitički ogranak kompanije objavio svoj izvještaj o potrošnji SpendingPulse.

Hrvatski

Sretne i blagoslovljene blagdane želi vam poslovni portal Manager.ba!

Dragi naši čitatelji, hvala što ste bili uz nas i u 2017. godini!

Čitajte i dalje svoj omiljeni poslovni portal i svakog dana pratite najnovije vijesti iz svijeta biznisa. 

Našim čitateljima, vjernicima katoličke vjeroispovijesti želimo čestit i blagoslovljen Božić, a svima mnoštvo novih izazova i uspjeha u 2018. godini!

 

Hrvatski

CNN svrstao Zagreb na popis najboljih božićnih sajmova na svijetu

Zagreb je već dvije godine za redom proglašen najboljim adventom u Europi, a i ove godine je jedan od glavnih favorita za osvajanje tog prestižnog zimskog priznanja.

Advent u Zagrebu dobio je još jedno priznanje. Ovoga puta, CNN uvrstio je glavni grad Hrvatske među 15 najboljih božićnih sajmova na svijetu, a kao jedan od glavnih razloga navode božićni tramvaj koji djecu vozi kroz centar grada u pratnji Djeda Božićnjaka i njegovih vilenjaka.

Hrvatski