LIFESTYLE
Restoran Belvedere: Spoj tradicionalnog krajiškog ambijenta i talijanske kuhinje
Manager.ba Lifestyle 20 rujna, 2017

Ukoliko se zateknete u Bihaću, te poželite doživjeti čari tradicionalnog krajiškog kraja, uz odličan ambijent i gastronomsku ponudu, pravo mjesto za vas će biti Restoran Belvedere. Restoran je to u kojem vam garantiraju vrhunsku uslugu!

O ponudi Restorana razgovarali smo sa Adnom Ćoralić, marketing menadžericom.

Možete li nam predstaviti Restoran Belvedere, te po čemu je prepoznatljiv i poseban?

Restoran Belvedere posluje već 14 godina i nalazi se u povijesnom dijelu grada. Spoj tradicionalnog krajiškog ambijenta i talijanske, internacionalne kuhinje čini ovaj restoran posebnim i primamljivim za naše goste. Restoran Belvedere predstavlja kuću dobre hrane i usluge kojoj se uvijek svi rado vraćaju, zbog toga nove goste srdačno očekujemo sa željom da udovoljimo svim zahtjevima i da se osjećaju prijatno i dobrodošlo.

Kažite nam nešto o samom uređenju Restorana?

Budući da se Restoran Belvedere nalazi u tradicionalnom dijelu grada Bihaća, njegov izgled je potpuno u skladu s tim ambijentom. Restoran je urađen od prirodnih materijala, drvo i kamen. Objekt je rađen u suradnji s lokalnim umjetnikom koji je bosansku tradiciju predstavio kroz naš restoran. Gdje god vam pogled pobjegne sigurno ćete naći zanimljiv predmet koji će zaintrigirati vašu maštu. Zgrada izvana možda izgleda hladna, ali u svojoj unutrašnjosti krije toplinu, mnoge zagrljaje, poljupce, osmijehe i sve one dane koji se vrijede označiti u posebnom ambijentu. Mnoge uspomene su utkane u zidove našeg restorana, a takve uspomene su najvrijednije.

Što se sve može naći na meniju Restorana, što izdvajate kao specijalitet?

Pauza s fakulteta, pauza s posla, poslovni ručak, obiteljsko okupljanje ili pak neko privatno slavlje upotpunit će naša bogata ponuda i izbor jela koje će veoma brižljivo i prema tradicionalnim receptima pripremiti vješte ruke majstora kuhinje. Hrana ne samo da predstavlja potrebu nego i užitak, zato se za gurmanske užitke naših gostiju posebno trudimo. Na meniju se mogu naći jela po originalnoj recepturi, bogate salate, izvorne talijanske pizze, tjestenine i najfinije slastice. Od svih jela jako je teško izdvojiti specijalitet, sva su drugačija, posebna i sigurno će gosti uživati u svakom odabiru. Na našoj oficijelnoj stranici opalhoteli.com se nalazi meni restorana te naši gosti i prije dolaska u restoran mogu da razmisle o odabiru.

Tko je zadužen za pripremanje jela te gdje pronalazite inspiraciju za nova jela?

Možemo se pohvaliti da od nastanka restorana imamo iste kuharice koje sa svakim dodatnim danom svog rada samo postaju još bolje i usavršavaju se. Naravno svake godine obnavljamo gastronomsku ponudu te angažiramo najpoznatije kuhare u regiji i šire koji uvedu nova jela, a i poboljšaju postojeća. Zadnja suradnja nam je bila sa g. Vladom Simićem koji je svoje iskustvo prikupljeno kroz 30 godina rada prenio našim kuharicama i uveo nova jela. G. Vlado je pekao zanat uz neke od vrhunskih svjetskih kuhara poput Madonninog osobnog kuhara. Njegova vodilja je da treba gledati što konkurencija radi i onda uraditi nešto skroz drugačije. Sva naša jela su plod mašte, ljubavi i zaljubljenosti i zasigurno su drugačija od ostalih ponuda na ovom prostoru.

Restoran je pogodan i za druženje uz glazbu uživo. Što pripremate za Vaše posjetitelje?

Vikendom mirnu svakodnevnicu mijenja nešto brži ritam, jer svima nam treba vrijeme kad se želimo dotjerati, naći s dragim osobama, pričati dogodovštine i nesvjesno postati prateći vokal glavnom pjevaču… Kad na to dodamo još gurmanski užitak koji nudimo naši gosti požele da noć nema kraja. Surađujemo s lokalnim pjevačima i bendovima dugi niz godina i jako je bitan korektan odnos koji imamo sa njima, ni oni ne gledaju taj angažman u Belvederu samo kao posao nego kao još jednu priliku da se družimo svi zajedno i uživamo u glazbi, ambijentu i hrani.

Koja je Vaša vodilja u ugostiteljstvu, kako biti dobar ugostitelj te privući i zadržati goste?

Naša vodilja u ugostiteljstvu je zadovoljan gost. Da bi gost bio zadovoljan nije potreban samo ambijent ili ljubazno osoblje ili gastronomska ponuda, da bi gost bio zadovoljan ova tri faktora moraju biti usklađena. Ipak najveće zadovoljstvo za nas stvara kad se u kuhinju vrati prazan tanjur, a gost nam izađe s osmijehom i uspomenama iz našeg restorana. Tad znamo da će nam se vratiti. Kada uskladimo ovo, onda dovedemo nekog od poznatih svjetskih kuhara koji sa svojim začinima još poboljšaju okus i ponudu našeg jelovnika, uspjeh je zagarantiran.

O Autoru
Manager.ba
Video
PETAR DESNICA, GS GRUPPE
Njemački recept za uspjeh u BiH
DR. MILJAN BJELICA
Treba imati mjeru u svemu pa i u biznisu i uspjehu
HERCEGOVINA
Trganje počelo, vinogradari puni nade