Marker.hr

Par savjeta kako prodavati skup proizvod online...

Ljudi kupuju samo jeftino. Kupuju samo na akcijama i popustima, a za skupe proizvode na tržištu nema mjesta.

Mnogo ljudi tako razmišlja. No, da je to istina trgovci ne bi postojali niti bi imali od čega živjeti. 

S posebno se velikom skepsom danas gleda na prodaju skupih proizvoda online. Mnogi trgovci smatraju kako većina kupaca online kupnju koristi samo kako bi prošli što jeftinije pa tako za njihov proizvod nema mjesta. 

Hrvatski

Top 10 Markerovih savjeta za prodaju preko interneta u 2017.

Što radimo početkom siječnja? 

Pokušavamo se razbuditi jer smo totalno zbunjeni nakon što s Božićem i Novom godinom prođu i blagdanska euforija i slobodni dani.  

I tada je vrijeme da pogledamo unatrag kako bi mogli hrabro i odlučno koračati kroz 2018.

Naši blogovi vrte se oko eCommercea, otvaranja i vođenja web trgovine, ali i svog onog digitalnog marketinga koji bi trebao pratiti taj svijet. 

To je naš fokus, a vjerujemo da i vas interesira. 

Hrvatski

Facebookove raketne promjene: što nam donosi Explore Feed

Bavite li se uopće Facebookom?

U Hrvatskoj je on alfa i omega društvenih mreža.

Koriste ga čak i naši penzioneri kako bi vidjeli što ima novog s unucima u Irskoj i Njemačkoj.

Facebook oglašavanje tek je u posljednjih godinu dana uzelo maha u Hrvatskoj.

Jedan od razloga je što je Facebook drastično smanjio organske dosege pa su tvrtke postale svjesne da nema nikakvih pomaka ako samo plaćaju svog community managera.

Reći ćemo vam sljedeće:

Hrvatski

[SlideShare] 5 vrsti sustava vjernosti koji stvarno funkcioniraju

Stigao je vikend i vi krećete u veliku nabavku namirnica.

Vidjeli ste kako u trgovini A na akciji imaju banane i deterdžent za pranje rublja, no u trgovini B ste član programa vjernosti i skupljate bodove za popuste.

U koju ćete se trgovinu uputiti?

Nakon kratkog razmišljanja, odlučujete se za trgovinu B, jer zaključujete kako će vam kupovina u toj trgovini dugoročno ipak donijeti veće uštede i pogodnosti.

U tom trenutku cilj sustava lojalnosti je ispunjen: kupca čekaju dodatne pogodnosti, a trgovcu je osigurano da mu se kupac vraća.

Hrvatski

Psihologija jednog gumba: zašto ljudi vole stiskati po CTA poljima?

Sve što radite na svom web shopu baš vam se čini dobro. Em imate dobre fotke, em ste baš dobro opisali te proizvode...

I oni blogovi koje pišete baš su zabavni i rado se čitaju.

No nitko ne živi samo od stavljanja lijepih slikica i pisanja lijepih riječi. Sadržaj koji ste napisali mora na neki način natjerati posjetitelje na akciju. I tu dolazi jedan veliki šareni gumb. Rozi slon u staklarskoj radnji kojeg posjetitelji jednostavno moraju dodirnuti tzv. Call To Action button (CTA).

Hrvatski

Homepage vs. landing page: kamo slati posjetitelje za veću online prodaju?

Vjerujemo da svi znate što je homepage ili ti ga početna stranica.

Kao što joj samo ime kaže, to je glavna stranica vašeg web shopa ili web stranice. Prigodna dobrodošlica svim online posjetiteljima. Štoviše, ona je kao virtualna poslovna vizitka, predstavlja ulazna vrata trgovine, prvi je dojam kojim se predstavljate ostatku online svijeta.

Hrvatski

Video, fotografije i komentari korisnika: sadržaj koji podiže konverziju

Jesu li vam ikad rekli kako vam web shop divno izgleda i izuzetno je funkcionalan i brz? Da da - sve to stoji, a posjetitelja baš i nema.

Ne možete očekivati kako ćete pokrenuti web stranicu ili shop pa će kupci, jedan po jedan, u nju kapati. To je isto kao kada otvorite trgovinu od cigle, lijepo je uredite i opremite, a mušterija - nema.

Hrvatski

Ostanite simpatični Googleu i nakon preseljenja web shopa na novu adresu

Već godinama vodite uspješni web shop (ili web stranicu). S vremenom ste napredovali, proširili online ponudu, sve ste popularniji u online svijetu, zaprimate sve više online narudžbi i online posao je prerastao postojeći web.

Jedini logični korak je unaprijediti postojeći web shop novim elementima i mogućnostima - uljepšati ga novim web dizajnom, proširiti mogućnosti online plaćanja, nabaciti nove mogućnosti filtriranja proizvoda, pa i možda dodati onsite tražilicu. Zašto ne?

Hrvatski

Kada se offline i online svijet spoje: kako promovirati web shop u offline svijetu?

Vlasnik ste offline trgovine i napokon ste odlučili svoje cijenjeno prisustvo proširiti i na online svijet. Izradili ste web shop ili web stranicu i što sada?

Naravno, sav svoj trud uložit ćete u planiranje online marketinških strategija jer tako možete ubiti dvije muhe jednim udarcem - promovirat ćete i web shop i postojeću offline trgovinu.

To je zaista pametna ideja jer se svi vaši postojeći i potencijalni kupci nalaze na internetu. Tako ćete u trenutku odmah vrlo lako doći do širokog broja publike te steći reputaciju brenda i svojih proizvoda.

Hrvatski

Onsite tražilica: mala tajna za veliko povećanje prodaje o kojoj rijetko tko priča

Jeste li se ikada zapitali kako Amazon u svojoj tražilici zna preporučiti relevantne prijedloge pretraživanja samo na temelju upisanih početnih slova “ip” u tražilici? Odmah pretpostavlja da smo u potrazi za iPodom.

Ili kako Google daje kvalitetne preporuke pretraživanja odmah nakon upisanih 3-4 slova?

Hrvatski