vlak

Vlakom od Berlina do Pariza za 8 sati

Prvi brzi vlak na novoj liniji koja povezuje Berlin i Pariz krenuo je u ponedjeljak iz njemačke prijestolnice. Vlak je krenuo s glavnog kolodvora u Berlinu malo poslije podneva, a trebao bi stići u glavni grad Francuske u 19:55 sati nakon zaustavljanja u Frankfurtu, Karlsruheu i Strasbourgu. 

 

Novom linijom upravljaju Deutsche Bahn i francuski SNCF Voyageurs, podružnica nacionalne željezničke tvrtke SNCF.

Karte su dostupne od 59,99 eura i brzo se prodaju, navodi Deutsche Bahn. 

Hrvatski

Vlak koji je promijenio bogatu državu

Šezdeset godina prošlo je od premijerne vožnje prvog brzog vlaka na svijetu. Velikom brzinom vozi duž onoga što je nazvano "Nova Zlatna ruta". 

 

Putnici na peronu 19 Tokijskog kolodvora, užurbanoj katedrali modernog željezničkog putovanja, teško mogu povjerovati kako je prošlo 60 godina od kada je prvi Shinkansen vlak krenuo na put prema lučkom gradu Osaki.

Hrvatski

Veliki povratak spavaćih kola na europske tračnice

Putovanje spavaćim kolima omogućuje vam na odredište stići svježi i odmorni, a ljubiteljima vlakova ništa ne može zamijeniti desetak sati uspavljujućeg četverodobnog ritma. Još uvijek ih čekamo na našim željaznicama, ali u susjedstvu su već tu. 


Europski noćni vlakovi u posljednje su se dvije godine vratili iz zaborava i sa sve više kompanija i linija postali su razumna alternativa zračnom prijevozu.

Hrvatski

Deutsche Bahn naručio nove vlakove vrijedne 2 milijarde eura

 

Njemačka državna željeznička tvrtka Deutsche Bahn obznanila je narudžbu 73 nova superbrza ICE vlaka, vrijedna dvije milijarde eura.

 

Narudžba uključuje 56 vlakova ICE L španjolskog proizvođača Talgo za liniju između Berlina i Amsterdama, maksimalnom brzinom od 230 kilometara na sat.

Naručeno je i 17 vlakova ICE 3neo koji mogu razviti brzinu do 300 kilometara na sat i već povezuju velike njemačke gradove, poput Berlina i Minhena. ICE 3neo proizvodi Siemensov Mobility.

Hrvatski

Vlakovi za spavanje postaju sve popularniji diljem Europe

Vlakovi za spavanje se nastavljaju vraćati u kontinentalnu Europu uslijed povećanih upozorenja na klimatske promjene te sve veću želju ljudi za kvalitetnijim putovanjem.

 

Živeći u glavnom gradu Švedske Stockholmu, Julia Senninger (33) redovno putuje željeznicom, ne samo da bi posjetila svoju obitelj u Luksemburgu već i da bi stigla do svojih destinacija za odmor, piše BBC. Julia preferira putovanje vlakom više nego letenje uglavnom iz ekoloških razloga. Ipak, dodaje da su vlakovi jednostavno ugodniji, posebno usluge spavanja.

Hrvatski