tv reklame

Za reklame milijuni, za ulaznice i po 75.000 dolara

Cijena 30 sekundi u tv prijenosu je 2012. godine iznosila tri i pol milijuna dolara, a ove je dvostruko veća. Oglašivači su morali izdvojiti sedam milijuna dolara za 30 sekundi tv reklame. 

 

Vrijeme je za još jedan Superbowl. Ponovo u najvećem gradu američke savezne države Louisiane, New Orleansu nakon 2013. godine. Ukupno 11. put. Samo je Miami bio više puta domaćin. 

Hrvatski

MARTECHiNG vraća pozornost na televizijske reklame kroz video igre


Pamtite li televizijske reklame? Vjerojatno ne. No, odmah mi padaju na pamet dvije sjajne, upečatljive kampanje: prva još iz iz osamdesetih godina prošlog stoljeća za Kraševe bombone Bronhi – „Uzmite Bronhi, lakše se diše!” – s Mladenom Crnobrnjom Gumbekom i Zdenkom Jelčićem, a druga je reklamna kampanja za Žuju, Ožujsko pivo, u kojoj su korišteni hrvatski lokalni govori – bednjanski, čabarski i komiški. Netko drugi imao bi vjerojatno drugačiji odabir, ali poanta je da većina reklama zapravo prolazi nezamijećeno i brzo se zaboravlja.

Hrvatski