ideja

Od ideje do pokretanja Muzeja čokolade u Zagrebu


Bračni par Cerovac na ideju pokretanja muzeja čokolade došao je 2019. godine nakon putovanja po Europi. Od tada do danas razvili su uspješan muzej, okupili hrvatske proizvođače čokolade i pripremili teren za prodaju franšize.  

Domagoj Ilija Cerovac i Ružica Božić Cerovac već pune četiri godine vode Muzej čokolade Zagreb. Ideju su dobili kad su se vraćali s djecom s turističkog putovanja po Europi. Pitali su ih o dojmovima s putovanja, a kći – koja je tad imala 11 godina – rekla je kako je najgori bio muzej čokolade koji su posjetili.

Hrvatski

Ahmet Bulić razvija biznis ideju “Čičoko”

U moru crnila, priča o odlasku mladih iz Bosne i Hercegovine, student druge godine Ekonomskog fakulteta Ahmet Bulić iz Dubrava Gornjih, ispričao je svoju priču.

Priču koja je vratila vjeru u mlade ljude i nadu da isti imaju prostora napredovati u zemlji gdje su rođeni.

Istražujući, Ahmet tada kao srednjoškolac vidio je da sve veći broj mladih ljudi boluje od dijabetesa i pretilosti.

Hrvatski

Primjeri uspješnih i kreativnih marketing kampanja

Danas je marketing mnogo više nego samo reklama, banner, slogan ili pakovanje. Danas moramo biti kreativni, misliti unaprijed, stvarati potrebe i iskorištavati trenutne trendove. Budući da je iskorištavanje trendova bar trenutno vrlo profitabilno i daje instantne rezultate, dugoročno vrlo brzo takve kampanje nestanu u zaborav. Ukoliko želimo ostaviti utisak, i uz manji marketing budžet doći do šire publike ukoliko kvalitetno kreiramo ideju, marketing plan i naravno – isto implementiramo.

Hrvatski