Komu prodati svoj proizvod?
urednik sri, 05/17/2023 - 06:29
Istraživači s Harvarda napravili su studiju o lojalnosti brendova i otkrili tri vrste kupaca
Prva vrsta: “Nema ni najmanje šanse!” = Evangelisti
Istraživači s Harvarda napravili su studiju o lojalnosti brendova i otkrili tri vrste kupaca
Prva vrsta: “Nema ni najmanje šanse!” = Evangelisti
Jeste li znali da su u dućanima police raspoređene i posložene na način koji će vas navesti na neplaniranu kupovinu i neplanirano trošenje novaca. Kako bi to izbjegli i mogli kupovati pametno, u nastavku vam donosimo neke od zamki nepotrebnog trošenja novaca, koje su postavljene u svakom dućanu, a posebno u supermarketima.
Koliko puta vam se desilo da ste u dućan otišli po jednu stvar, a vratili se sa još sto drugih sitnica?
Vjerujte, niste jedini!
Veći su troškovi pridobivanja novih klijenata nego zadržavanja postojećih i zato je izuzetno važno brinuti o klijentima i činiti sve da se osjećaju ugodno. Ponekad ih treba i usrećiti i pokušati ih pridobiti da dovedu i prijatelje. Nesretni klijenti, s druge strane, širit će svoje nezadovoljstvo.