Instagram

Uz plavu kvačicu do bolje zarade

Ako na Instagramu imate poslovni profil ili tek vlastiti profil kroz koji usput promovirate i svoje poslovanje, sigurno ste se barem jednom zapitali ima li verifikacija na Instagramu smisla. Ta dobro poznata plava kvačica služi jednostavno za verifikaciju, a obično ćete je vidjeti uz ime javnih osoba, tvrtki i brendova kako bi dokazali da iza profila stoje upravo oni, odnosno da je profil autentičan. To je odlično za korisnike koji tako razlikuju prave od lažnih računa.

Undefined

INSTA SVIJET: Zašto svi imaju iste fotografije?

Iako treba priznati da su ljudi emotivna bića krajnje osjetljiva na estetiku, koja nam svakodnevicu čini zabavnijom i ljepšom, kada se radi o društvenim mrežama ta estetika je počela uključivati skoro identične fotke koje kruže društvenim mrežama.

Posebno ako pratite blogere ili one koji to žele biti, vidjet ćete da postoji neki nepisani kod koje i kakve fotografije trebaju krasiti jednu savršenu galeriju, pa će vam se nerijetko dogoditi da prilikom skrolanja neprestano imate osjećaj već viđenog i doživljenog.

Undefined

ZAMKE INSTAGRAMA I FACEBOOKA: Čine li vas društvene mreže siromašnijima?

Svi imamo takve prijatelje – na Facebooku, Instagramu ili Twitteru – kojima životi izgledaju kao iz luksuznog magazina.

Ona posta fotografije svježeg cvijeća na svom radnom stolu barem jednom tjedno, primamljive obroke iz restorana i savršeno manikirane prstiće u sandalama od 2000 kuna.

Vjerojatno i ide na balet kao dio svoje rutine tjelovježbe, a uspijeva i nositi beretku preko svoje savršene kose.

Hrvatski

INSTAGRAM MARKETING: Savjeti za uspješnu kampanju

Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža danas, sa preko 700 miliona aktivnih korisnika koji dnevno objavljuju preko 95 miliona slika i video zapisa. Ukoliko Instagram do sada nije bio dio vaše strategije za digitalno oglašavanja, sada je idealno vrijeme da iskoristite njegov nevjerovatni potencijal.

Korisnici Instagrama, bilo privatni ili poslovni, najčešće se pitaju kakav sadržaj trebaju dijeliti, koliko često, koje je najbolje vrijeme za objavljivanje i sl. U nastavku slijede korisni savjeti koji daju odgovore na upravo ova pitanja.

Hrvatski