Kako ulazimo u ovu godinu svaki razgovor koji vodimo u vezi s poslovnom budućnošću svodi se na vJeštačku inteligenciju, automatizaciju, robotizaciju i slično.
Sve te inovacije vode ka smanjenju povezanosti sa suradnicima, potrošačima i širom zajednicom.
Danas potrošači uglavnom vole komunicirati s aparatima više nego s ljudima, kolege uglavnom rade od kuće a društvene organizacije prije komuniciraju preko društvenih mreža nego uživo.
Ne možemo zaustaviti takav progres, ali ono što možemo i trebamo raditi jeste da se suprotstavimo štetnim elementima tih inovacija i ponašati se više “ljudski” u svemu što radimo.
Nema to mnogo veze s time da je potrebno više ljudskog kontakta. Stvar je u tome što je prava – živa komunikacija dobra za posao.
Zapravo, to vam može biti konkurentna prednost– u svijetu u komje se svi koncentriraju na digitalno i na vještačku inteligenciju, izdvojite se “ljudskim ponašanjem”.
Evo kako u poslu možete biti više čovjek u 2019. godini:
Pojačajte ljudsku povezanost sa zaposlenima
Na svjetskom nivou raste postotak ljudi koji rade na daljinu.
Dok mijenja način na koji radimo, tehnologija utječe na našu komunikaciju i povezanost sa suradnicima.
Tehnologija kreira iluziju povezivanja, ali nas je učinila manje produktivnim a više usamljenim.
Zbog svega toga je neophodno stvoriti više socijaliziranu radnu sredinu. To može uključiti jednostavne stvari poput proslave rođendana zaposlenih ili zajedničkih volonterskih akcija.
Kada suradnici rade nešto zajedno van posla, to stvara jaču vezu među njima, a to vodi većoj lojalnosti.
Re-humanizirajte servis za korisnike
Nema zaustavljanja “voza” vještačke inteligencije (artificial intelligence – AI), to je svima jasno.
Ali takav način rada teže može osvojiti korisnika za razliku od “toplog” ljudskog pristupa.
Osim ljudske interakcije kroz koju se problemi rješavaju kreativno i brzo, profesionalci također mogu prilagoditi rješenja individualnim potrebama.
I na ovom polju možete misliti na konkurentnu prednost koju vam može donijeti servis za korisnike koji bi razumio njihove potrebe, navike i život, bez obzira na to da li vam AI može olakšati posao.
Stvorite veze sa društvenom zajednicom
Svaki brand ima svoju zajednicu, a osnovna greška je povezivanje sa članovima zajednice samo kada postoji problem.
Brandovi trebaju biti stalno angažirani na stvaranju velikodušne i emocionalne veze sa zajednicom.
Potrebno je zajednici pokazati da u kompaniji rade ljudi, što će polako, ali dugoročno utjecati na razvijanje posla.