Od sinonima za bespravnu gradnju do turističkog rekordera u Zadarskoj županiji - tako bi se ukratko mogao opisati otok Vir koje je upravo dosegnulo magični broj od dva milijuna noćenja!
Zanimljiv je podatak da na Viru za sada hotela nema - gosti su smješteni u obiteljskim apartmanima.
Vir je posljednjih godina postao odredište za obiteljski turizam, prepoznat ponajviše na međunarodnom tržištu.
Gosti su većinom iz susjednih zemalja - Slovenije, Austrije, Mađarske, no sve je više i ostalih, čak i Skandinavaca.
Turisti su mahom zadovoljni jer Vir ima što ponuditi. Od besplatnih koncerata do turističke animacije.
Formula virskog uspjeha nije došla preko noći.
Prekretnica je bila strategija razvoja virskog turizma napisana prije sedam godina koja nije ostala u ničijoj ladici, već je u cijelosti realizirana.
Otok je to koji nudi razne sadržaje i promijenjen je slogan - otok s dva lica.
Time je Vir definiran kao otok s brojnim turističkim sadržajima, a s druge strane ukazuje na mirne uvale i netaknutu prirodu.