Umijeće javnog govora je detaljan uvid u temelje klasične i moderne teorije govorništva pri čemu je dan naglasak na praktičnim vještinama javnog govora. Knjiga pokriva sve glavne aspekte pripreme i prezentacije govornog komuniciranja. Također, sadržava mnogo primjera te analiza svih relevantnih suvremenih spoznaja koje se odnose na pripremu i prezentaciju govora, a autor je vođen idejom poznatog filozofa D. Humea koji naglašava da „onaj tko podučava rječitost mora se prvenstveno koristiti primjerima."
Nadalje, brojni isječci i načini realizacije govorne građe omogućavaju čitatelju razumijevanje strukture u kontekstu konkretne primjene. Veliki broj prijedloga, preporuka i konkretnih primjera omogućavaju usvajanje pristupa publike/slušateljstva uz razvijanje specifičnih koncepata.
Autor knjige naglašava kako je vještina dobrih govornika utemeljena na razmišljanju kao najvažnijem elementu dobrog i učinkovitog govora pa knjiga na prikladan način analizira sposobnost kritičkog razmišljanja kao važne odrednice suvremenog življenja povezujući vještinu govorništva s neophodnom vještinom mišljenja i razmišljanja.
Odgovarajući na napredak tehnologije i njen utjecaj na izdavaštvo, autor oblikuje sadržaj knjige na tehnološki suvremen, ali u isto vrijeme, ostaje vjeran tradicionalno-stilskoj dimenziji analizirane problematike.
Autor pruža niz praktičnih primjera i korisnih savjeta koji se odnose na svladavanje treme kao univerzalnog problema svih govornika u svim vremenima i kulturama nudeći praktična rješenja i primjenjive metode za izgradnju pozitivnog stava i samopouzdanja te mogućnost samoprocjene u usvajanju predloženih metoda što smatram iznimno važnom, praktičnom pomoći koju će čitatelji knjige zasigurno prepoznati.
Kratki sadržaj:
I. GOVOR I SLUŠANJE
- Govor u javnosti
- Etika i govorništvo
- Slušanje
- Vaš prvi govor
II. PRIPREMA GOVORA: PRIKUPLJANJE
- Odabir teme i određivanje cilja govora
- Profiliranje publike
- Prikupljanje građe
- Potkrepe
III. PRIPREMA GOVORA: RASPOREĐIVANJE I SASTAVLJANJE
- Organizacija glavnog dijela govora
- Početak i završetak govora
- Sastavljanje govora
IV. GOVORNA IZVEDBA
- Jezik
- Govorna izvedba
- Uporaba vizualnih pomagala
- Prilog: Korištenje PowerPointa
V. VRSTE GOVORA
- Informirajući govori
- Uvjeravajući govori
- Metode uvjeravanja
- Govori u svečanim prigodama
- Govori u malim grupama
- Govori za analizu i raspravu
S. E. Lucas profesor je govorništva te profesor humanističkih znanosti na Sveučilištu Wisconsin-Madison, gdje podučava od 1972. godine. Postao je prvostupnik na Sveučilištu California u Santa Barbari, a magistrirao i doktorirao na Sveučilištu Penn State.
Knjigu možete naručiti OVDJE.
Svi čitatelji portala Manager.ba mogu ostvariti popust od 30%, te gratis poštarinu za područje BiH.
Kontaktirajte nas na email [email protected]