Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine (VTK BiH) u okviru projekta COVID-19 Investment Response/EU4Business Recovery, kojeg sufinanciraju Europska unija (EU) i Vlada SR Njemačke, organizirala je predstavljanje bh. kompanija na Međunarodnom sajmu namještaja i interijera imm 2023 – Spring Edition u Kelnu, koji se održava od 4. do 7. 6. 2023. godine.
Na štandu Bosne i Hercegovine svoje proizvode predstavlja sedam kompanija: AS Nostro d.o.o. Tešanj, Malak Janj d.o.o. Donji Vakuf, Ramex d.o.o. Kladanj, Roccaforte d.o.o. Vitez, Quantum d.o.o. Sarajevo, Senex d.o.o. Čelić i Smarvet d.o.o. Ključ.
„Sajam imm najznačajniji je promotivni događaj za bh. izvoznike namještaja u Njemačku i EU pa je interes naših kompanija za nastup i dalje daleko veći nego za druge slične manifestacije. Utjecaj izlaganja u Kelnu na izvoz pojedinačnih firmi je značajan. U prosjeku trećina godišnjeg izvoza firmi koje izlažu na ovom sajmu, rezultat je njihovih kontakata ostvarenih tokom izlaganja,“ istakla je savjetnica za promociju izvoza drvnog sektora u VTK BiH Lejla Međedović.
Nastup na imm 2023 – Spring Edition jedanaesto je predstavljanje kompanija iz drvne industrije Bosne i Hercegovine na ovom sajmu. Kontinuitet izlaganja prekinut je otkazivanjem sajma u periodu pandemije. Za 11 godina izlaganja u Kelnu, VTK BiH je u okviru nacionalnog štanda podržala 83 nastupa tvrtki, od toga 43 različite kompanije iz 30 gradova i mjesta u Bosni i Hercegovini.
Promocija izvoza, odnosno podrška bh. kompanijama iz metalnog i drvnog sektora u digitalizaciji i internacionalizaciji, kako bi povećale svoju konkuretnost na inozemnom tržištu jedna je od ključnih aktivnosti VTK BiH tokom trajanja projekta EU4BusinessRecovery.
COVID-19 Investment Response/EU4Business Recovery je projekt Evropske unije koji pruža podršku Bosni i Hercegovini u ublažavanju ekonomskih posljedica izazvanih pandemijom COVID-19 u Bosni i Hercegovini. Projekat je vrijedan 13,7 milijuna eura, a zajednički ga financiraju Europska unija (13 milijuna eura) i Savezna Republika Njemačka (700.000 eura). Zajedno ga provode GIZ, ILO i UNDP.
Manager.ba