BEZ PROIZVODA NAPRAVILA BIZNIS
Tijana se za poduzetništvo odlučila kada je postala majka
Manager Regija 05 ožujka, 2024
Izvor fotografije:
Bizlife

iMade platforma, posvećena najljepšim lokalnim brendovima u Srbiji, nastala je iz ljubavi prema njima. Njena osnivačica Tijana Marčićev suočila se s velikim izazovom na početku svog biznisa. Nije imala ponuditi konkretan proizvod. 

 

Morala je biti kreativna, budući nije imala korporacijske budžete, kao ni tim stručnjaka koji bi u nekim većim sustavima sve detaljno osmislio. Kampanje su pomogle platformi postići uspjeh.


Ključni trenutak

"Mislila sam kako će biti mirno i tiho. Međutim, baš kada se taj dinamičan život malo stišao, stvorila se ideja stvaranja on-line svijeta za lokalne brendove. U tom razdoblju sam shvatila koliko ljepote postoji u lokalnom stvaralaštvu. U tome sam vidjela svoju misiju napraviti web site koji će biti posvećen baš takvim brendovima“, ističe.

"Trebali smo izaći na tržište i kazati kako smo tu. Iz muke je nastala veoma lijepa ideja. U razgovoru smo zaključili kako imamo on-line svijet. I kako ga bolje upoznati nego poslati ljude na putovanje u taj svijet. Kampanja je bila putovanje kroz kofere koje smo mi pravili i ispunjavali ih proizvodima koji su se nalazili na našoj platformi. Išli smo u potpunu personalizaciju svih elemenata. Pravili smo posebne pasoše za svakog influensera kome smo slali“, objašnjava Tijana.

 

 

Tijani je od velike pomoći bilo iskustvo u marketingu, u kojemu je radila skoro desetljeće. Kako kaže, tamo se zaljubila u svijet brendova. Naučila je kako jedan brend nastaje i raste, kao i koliko može biti moćan. 

Trenutak koji je bio ključan da uplovi u poduzetničke vode bio je kada je postala majka.


Formula za uspjeh

Prema njenim riječima, kada se pokreće nišni biznis, to je istovremeno najteži i najljepši dio. Najljepši jer će ta emocija i ljubav prema tome biti najveći pokretač u trenucima kada je teško i kada biste odustali, dodaje Tijana.

"Emotivno nas dosta izaziva, zato što je osobno. Onda su uspjesi slađi, ali se i strahovi, neuspjesi i kritike isto doživljavaju osobno", kaže Marčićev.

"Uvijek je lijepo čuti komplimente i lijepe riječi, ali ja samo čekam čuti kritike, odnosno iskrenu povratnu informaciju. Tu je prostor za razvoj. Kada napravite balans racija i emocija, to bi bila moja formula“, priznaje Tijana.

 

Izvor: BIZLife
Prilagodba: Manager.ba

Video
Željko Kiauta, poduzetnik iz Francuske
Od nogometnih škola Veleža i Lyona do platforme Sportiw
DAVORIN VIDAČKOVIĆ, GUMA M
Izazov je i užitak voditi tvrtku simbol automobilske branše
IVICA SIVRIĆ, REDAH
Javni sektor je često u sukobu umjesto u partnerstvu s privatnim