EDUKACIJA
SEMINAR: Web trgovine i dropshipping s poreznog i računovodstvenog motrišta
Manager.ba 01 studenog, 2019
Izvor fotografije:
pixabay.com

Dana 06.11.2019. u Zagrebu, s početkom u 09:00 sati održat će se seminar pod nazivom Web trgovine i dropshipping s poreznog i računovodstvenog motrišta.

Cilj seminara je ponuditi cjelovit pregled aktivnosti koje su potrebne kako bi Internet trgovina bila usklađena sa zakonima Republike Hrvatske, odnosno kako ispravno obavljati djelatnost Internet trgovine s pravnog, poreznog i računovodstvenog gledišta.

Predavački tim čine iznimni stručnjaci u svom području, a uz ovlaštene porezne savjetnike, računovođe i revizore, predavač na seminaru je i Viši gospodarski inspektor, kako bi Web trgovci dobili više informacija kako i zakonima, tako i o proceduri nadzora Inspektorata.

Predavači tim tako čine:

  • Darko Marečić., dipl. iur., Viši gospodarski inspektor (u mirovini)
  • mr.sc. Katarina Horvat Jurjec, dipl. oec., ovl. rač., ovlašteni porezni savjetnik
  • Maja Živanović Ivankić, dipl. oec., ovlašteni porezni savjetnik
  • Mirela Glavota, dipl. oec., ovl. rač.i ovl. rev.

 
Ako obavljate djelatnosti Web trgovine i dropshippinga, ovo je seminar za Vas, jer ćete dobiti odgovore na sva ova pitanja:

  1. Koji se sve zakoni, propisi i pravilnici odnose na djelatnost Web trgovine?
  2. Što su minimalni tehnički uvjeti i koje su obveze za Web trgovce po pitanju MTU-a?
  3. Kako pravilno definirati radno vrijeme Web trgovine, te kome je isto potrebno prijaviti i na koji način?
  4. Kako ispravno definirati cijene i istaknuti akcije, popuste, rasprodaje  i sniženja?
  5. Kako izgleda ispravan račun?
  6. Kako izgleda inspekcijski nadzor tržišne inspekcije Državnog inspektorata za Web trgovine?
  7. Što se događa u slučaju utvrđenih nepravilnosti pri nadzoru?
  8. Koje sve dokumente je trgovac dužan osigurati prilikom inspekcijskog nadzora?
  9. Koje su glavne odrednice Zakona o zaštiti potrošača na koje Web trgovac mora paziti?
  10. Koje su specifičnosti sklapanja ugovora na daljinu?
  11. Koje informacije i dokumente trgovac mora istaknuti na svojoj Web stranici?
  12. Koji su standardi za sklapanje ugovora između trgovca i potrošača?
  13. Što je Obrazac za jednostrani raskid ugovora i kako bi trebao izgledati?
  14. Koja je odgovornost trgovca za nedostatke na robi i za ispravnost robe (stvari) u jamstvenom roku?
  15. Što se sve smatra nepoštenom poslovnom praksom trgovca prema potrošaču?
  16. Kako izgleda inspekcijski nadzor u području zaštite potrošača?
  17. Koje su obveze poduzetnika koji obavljaju internet trgovinu (web shop) s poreznog i računovodstvenog motrišta?
  18. Znate li kako porezni propisi uređuju obavljanje prodaje na daljinu i kako se navedena prodaja treba ispravno evidentirati u poslovnim knjigama poreznog obveznika?
  19. Što su to pragovi stjecanja i pragovi isporuke?
  20. Što je to tranzitna prodaja, trostrani posao, kao i „lažni“ trostrani posao, te kakav je porezni i računovodstveni položaj takve prodaje?
  21. Što je s radnim vremenom kod obavljanja takve trgovine? O čemu treba voditi računa kod radnog vremena?
  22. Mora li i koje isprave o zaduženju robe trgovac imati prilikom obavljanja web trgovine i dropshippinga?

 
Kotizacija za seminar iznosi 750,00 kn, te za drugog i svakog idućeg polaznika iz istog društva cijena seminara iznosi 550,00 kn.
 
Ako ste zainteresirani za ovaj seminar prijaviti se možete putem linka u nastavku

https://centarzaporeze.hr/prijava/prijava-na-seminar/web-trgovine-i-dropshipping-s-pravnog-poreznog-i-raunovodstvenog-motrita

Ili putem e-mail adrese [email protected]
 
Sve ostale seminare Centra za računovodstvo, poreze i reviziju pogledajte ovdje:

https://centarzaporeze.hr/seminari

A više o Centru pogledajte ovdje:

https://centarzaporeze.hr/centar/o-nama.

Tagovi: