NOBEL CORPORATION
Put oko Sarajeva za 90 dana
manager.ba BiH 07 travnja, 2021
Izvor fotografije:
Nobel Corporation - privatna zbirka

Dosljednost kompanije Nobel Corporation u inovativnom, a ponekad i u ekstremno originalnom marketingu ne prestaje. Sa nedavnih skokova iznad egipatskih piramida „doskočili“ su na ulice Sarajeva.

 

Dosljednost i u trenutku kada mnoge kompanije kalkuliraju svaku marku za marketing i ne pada im na pamet riskirati u situaciji kakva traje duže od godinu dana.

U vrijeme kad se vodi borba za prevlast između sadržaja i vizuala, Nobel se odlučuje za podsvijest, kao najjači psihološki okidač.

Svakodnevno živimo svoje živote, prolazimo ulicama, susrećemo ljude, dok naš mozak procesuira informacije, gdje većina njih odlazi baš u podsvijest.

 

 

Odjednom, ugledamo neki proizvod, poruku ili rješenje za neku situaciju u našem životu, a nama se čini kao nešto poznato, nešto što nam ulijeva povjerenje.

Francuski brand Atlantic odavno je sinonim za sigurnost, povjerenje, pripadnost.

Već dvadeset godina nalazi se u domovima mnogih sarajevskih obitelji, sada već i kao osnovno grijanje druge generacije sa istim prezimenom.

Ljudi se mijenjaju, generacije prolaze, kvaliteta se ne mijenja.

 

Kao nositelj titule za najkvalitetnije električno grijanje u svijetu, kao dobitnik brojnih nagrada za svoje inovativne proizvode,  Atlantic zaslužuje najoriginalniji marketing koji može dobiti.

Ovaj put mu je njegov generalni zastupnik za Bosnu i Hercegovinu, mostarski Nobel Corporation, ponovo to omogućio.

Kroz 90 dana stanovnici Sarajeva svaki dan mogu vidjeti Premium rješenja za grijanje na simpatičnom tramvaju u korporativnim bojama Atlantica.

Najbolji su uvijek u centru pažnje, pa i ovaj tramvaj privlači pažnju na najprometnijoj ulici i u centru Sarajeva.

 

S druge strane, conditio sine qua non (uvjet bez kojega se ne može) Nobela je očuvanje vode, okoliša i njegovog najvažnijeg čimbenika, čovjeka.

Skoro 22 godine postojanje Nobela leži na svakodnevnoj edukaciji o benefitima filtrirane vode, kao i organizaciji kvalitetnog servisa, koji svakodnevno pokriva cijelu Bosnu i Hercegovinu, kako bi korisnici imali osnovnu supstancu za ispravno funkcioniranje ljudskog organizma – čistu i zdravu vodu.

 

Već poznati tramvaj govori i o tome: Ugradite filter, ne budite filter.

Poruke koje su kompanije Nobel i Atlantic htjeli ukazati stanovnicima Sarajeva su vrijednosti koje su nam odredile život posljednjih godinu dana: toplina doma i zdravlje.

 

Prenosimo posebnu poruku za sve Sarajke i Sarajlije:„ Svih ovih godina dali ste nam veliku podršku kupovinom i korištenjem naših proizvoda. Francuski pisac Jules Verne obišao je cijeli svijet za 80 dana. Mi ćemo se samo u Vašem gradu zadržati devedeset danaStanovnicima Sarajeva čestitamo dan grada Sarajeva i želimo da sljedeći dočekate u puno boljem ozračju. Srdačan pozdrav iz Pariza i Mostara.

Atlantic - Heat is Life

Nobel – Rješenja za ugodan život

https://www.atlantic-comfort.com/Sections-Home/French-Brand

Odakle je Nobel „doskočio“ u Sarajevo i kako je bilo skakati iznad piramida pogledajte ovdje: https://nobel.ba/blog/novosti/nobelovi-leteci-faraoni-209/

 

Povezani članci

1

2

Video
Željko Kiauta, poduzetnik iz Francuske
Od nogometnih škola Veleža i Lyona do platforme Sportiw
DAVORIN VIDAČKOVIĆ, GUMA M
Izazov je i užitak voditi tvrtku simbol automobilske branše
IVICA SIVRIĆ, REDAH
Javni sektor je često u sukobu umjesto u partnerstvu s privatnim
Savjeti