BH. BREND NA JOŠ JEDNOM TRŽIŠTU
Projekt „100 NAJVEĆIH“ sa radom počeo i u Srbiji
Manager.ba BiH 14 veljače, 2019

Poslovne novine su tijekom 47 godina postojanja prepoznale važnost promocije kompanija koje svojim djelovanjem i vrhunskim rezultatima doprinose stvaranju povoljnije poslovne klime i utječu na kreiranje pozitivnog mišljenja domaće i svjetske javnosti o privredi jedne zemlje.

Projekt "100 najvećih" već 32 godine afirmira razvoj bosanskohercegovačke privrede i bolji poslovni ambijent, a postao je prepoznatljiv i van granica naše države.

Kroz franšizni ugovor za Crnu Goru zvanično je postao i regionalni u protekloj godini, a vrijednost projekta sada je prepoznalo i srbijansko tržište.

"100 najvećih" ove godine se pod sloganom ''Množimo prilike, dijelimo uspjehe'' prvi put realizira u Srbiji, što dovoljno govori o vrijednosti projekta.

"Umrežavanje i promocija, ali i adekvatna edukacija faktori su koji umnogome odlučuju ne samo o uspjehu, već i o opstanku kompanija. Upravo to su aktivnosti u kojima projekt 100 najvećih kroz aktivne kampanje, istraživanja, skupove i panel diskusije, teži osigurati podršku privrednim subjektima na lokalnim tržištima regije. Drugi, podjednako važan cilj jeste da promoviramo stabilne kompanije, kao najbolje primjere poslovanja i putokaz za one koji prave prve korake u svom biznisu. Njihov rad predstavljamo kroz publikaciju 100 najvećih, jednu od značajnijih u ovom dijelu Europe. Ovaj poslovni godišnjak jedinstven je jer sadrži potpuno objektivne rang liste sa oko 1.000 najboljih kompanija u Srbiji razvrstanih po ukupnom prihodu, dobiti, izvozu, investicijama i brojnim drugim parametrima poslovanja“, istaknula je Ana Knežević, direktorica projekta u Srbiji.

 

Regionalno povezivanje, zajedničko pozicioniranje zemalja regije, imperativ ekonomske saradnje u regiji - sve su češće riječi koje se mogu čuti na gotovo svim poslovnim skupovima. Zato je ovaj vid suradnje idealna prilika za predstavljanje uspješnih kompanija, međusobno povezivanje i promoviranje proizvodnih ili izvoznih potencijala uz istovremeno promoviranje svoje zemlje.

''Naša regija ima veliki potencijal kada su u pitanju uspješni privrednici, a ovo je iskorak koji će doprinijeti regionalnom uvezivanju najuspješnijih kompanija. Vjerujem kako su ovakve inicijative od ključnog značaja za naš kolektivni razvoj'', kazala je Alena Ahmetspahić-Fočo, direktorica projekta u BiH.

S obzirom na to da je priča postala regionalna - dodajmo i to kako ostvareni ukupan prihod 500 najuspješnijih kompanija u regiji, prema posljednjim financijskim izvješćima, iznosi približno 100 milijardi eura.

U Srbiji 100 najvećih kompanija ostvaruje 34, Sloveniji 29, Hrvatskoj 24, Bosni i Hercegovini 11 i Crnoj Gori 4 milijarde eura, zbog čega se najuspješnije i najstabilnije kompanije s pravom smatraju nositeljima poslovanja i razvoja lokalnih tržišta.

Povezani članci

1

2

Video
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna
VIDEO
Život je igra! Kako pobijediti? | Velimir Srića | TEDxUniversityofZagreb