DOMAĆI BRAND
Proizvod firme iz Cazina postao hit u regiji
Manager.ba/biznisinfo.ba BiH 29 siječnja, 2020
Izvor fotografije:
biznisinfo.ba

Posljednjih godina u Sarajevu i svim većim bh. gradovima zabilježen je povećan broj vozila na ulicama, što automatski znači veliki problem oko parking mjesta, ali i manjak garaža za parkiranje na duže vrijeme.

 

Ovaj problem prepoznala je firma Limometal iz Cazina, koja se inače bavi proizvodnjom i prodajom krovno-fasadnih limova.

 

Njihovo originalno rješenje za problem parkiranja: limene auto-garaže, već sada su postale pravi hit širom regije, a potražnja za njima je naročito izražena u susjednoj Hrvatskoj i Srbiji.

– Poznato je da garažirano vozilo zadržava svoju vrijednost, vlasnik ostavlja dojam brige o vozilu, a samim tim se ono bolje i lakše prodaje. Ovo je samo jedan od razloga kako ulaganjem u auto-garaže zapravo činite uštedu. Limena garaža jedno je od najefikasnijih rješenja za zaštitu vozila od krađe, vremenskih neprilika, zamrzavanja, i samim tim štedi novac i vrijeme – kaže direktor Limometala Mensur Mulalić.

Ova garaža za auto dizajnirana je kao brzo rješenje problema garažiranja vozila, montaža je uključena, a sve što je potrebno je betonska podloga za nju.

 

Montaža za tri sata, uputstva na Facebooku i Youtubeu

Glavne karakteristike auto-garaža su jednostavna montaža po sistemu “uradi sam”, za koju je potrebno 3 sata, a uputstva su dostupna na službenoj Facebook stranici firme, te u videu na Youtubeu. I Limometal u nekim situacijama nudi montažu.

– Auto-garažu prodajemo kao i većinu drugih proizvoda, uključujući druga tržišta. Trenutno smo u pregovorima s kupcem iz Zagreba. Garaže proizvodimo isključivo s pocinčanim limom, odnosno ne nudimo je u bojama. Do sada smo prodavali dvije verzije auto-garaže, s jedinom razlikom u dužini od 5 i 6 m. Sada imamo novi dizajn i za sada prodajemo samo verziju od 6 m, odnosno u dimenzijama 6x3x2 – govori Mulalić.

Tagovi:
Povezani članci

1

2