PROJEKTI
Prijavite se na elektronski sajam privrede i zauzmite svoj e-Štand!
Manager.ba BiH 12 siječnja, 2018

InfoGepard je novi projekt u oblasti elektronskog poslovanja, namijenjen razvoju i poboljšanju plasmana proizvoda, usluga i informacija, kako na lokalnom tako i na globalnom nivou.

Projekt nije tu da bi samo poslovnim subjektima, tj. pravnim licima (firmama, radnjama, udruženjima, organizacijama itd.) unaprijedio poslovanje, već da bi i klijentima, kupcima, članovima tj. fizičkim licima, omogućio da na što brži i lakši način dođu do željenih proizvoda, usluga ili informacija koje su im potrebne i bitne.

Projekt je zamišljen kao jedan svjetski, elektronski sajam privrede koji traje cijelu godinu i obuhvaća sve privredne djelatnosti.

„Riječ je o web siteu na kojem imate sve kao i na pravom sajmu, samo u elektronskom obliku. Postoje dva profila. Jedan je profil izlagača (pravna lica), a drugi je profil posjetitelja (fizička lica). Site je otvorenog tipa, što znači da svi koji isti i posjete, mogu pretraživati sajam. Ali ako žele nešto kupiti, rezervirati, kontaktirati izlagača ili aktivirati praćenje te na taj način biti informirani o novostima vezanim za tog izlagača, ipak moraju registrirati svoj profil posjetitelja, koji je naravno besplatan“, kazao je osnivač i vlasnik web sitea Njegoslav Jungić.

Izlagač na svoj e-Štand (dio profila) može postaviti više informacija o sebi (adresu i kontakt podatke), izložiti sve svoje proizvode i/ili usluge i sortirati ih po kategorijama i potkategorijama radi lakše i brže pretrage, postaviti brošure i kataloge (u PDF-u), franšize, certifikate i licence (ukoliko ih imaju i rade po njima), zatim nagrade i priznanja, promotivne video snimke itd.

„Preko e-Štanda, izlagaču je dostupna e-trgovina (online trgovina ili web shop), gdje sve svoje proizvode i usluge može prodavati ili omogućiti posjetitelju da ih rezervira. Plaćanje ne ide preko infoGepard.com sitea, ali kada posjetitelj nešto kupi ili rezervira kod nekog izlagača i izlagač odobri tu kupovinu ili rezervaciju, onda putem e-Naloga posjetitelj od izlagača dobije instrukcije za uplatu i odlučuje kako će platiti. Ako posjetitelj koristi e-bankarstvo koje mu nudi njegova banka, može na taj način platiti ili otići u banku i uplatiti osobno. Također, posjetitelj se na e-Nalogu može izjasniti da plaća pouzećem ili jednostavno rezervirati proizvod ili uslugu i osobno doći kod izlagača i kupiti proizvod ili iskoristiti rezerviranu uslugu“, pojasnili su iz banjalučke kompanije Havrex d.o.o. koja je nositelj projekta.

Pored gore navedenih opcija, izlagaču su još dostupne opcije: infoPult, epp, anketa i share opcija za dijeljenje sadržaja sa e-Štanda na sve društvene mreže, mail i chat aplikacije.

„Na svom infoPult-u izlagač vidi koji posjetitelj ga je počeo pratiti i tko je sve i kad posjetio njegov e-Štand. Epp je opcija koja izlagaču omogućava da svojim pratiteljima šalje reklamni materijal, obavještenja o akcijskim cijenama, novim proizvodima, učešćima na ‘pravim’ sajmovima, natječajima za posao itd., dok kroz anketu izlagač može, od svojih pratitelja, dobiti povratne informacije o nečemu što ga zanima, a vezano je za njegovo poslovanje“, objašnjava Jungić.

„Posjetiteljima su na gumbu infoPult/Pretrage/Izlagači, dostupne tri pretrage: Pretraga po lokaciji i riječima, Pretraga po lokaciji i djelatnostima i Pretraga proizvoda i usluga, također po lokaciji. To znači da e-Štand (profil) nekog izlagača, posjetitelj može naći u samo dva-tri klika što je izuzetno brza i precizna pretraga. Isto je i s proizvodima ili uslugama“, ističu iz kompanije Havrex d.o.o.

Što je cilj i smisao sitea infoGepard.com, e-sajma?

"Cilj je da se posjetiteljima uštede vrijeme i novac, a izlagačima omogući da što lakše i brže budu dostupni svojim potencijalnim kupcima i na taj način lakše i brže prodaju proizvode i usluge.

Izlagač na infoGepard-u tako neće imati skupa i komplicirana podešavanja kao što su SEO, content marketing, stalna plaćanja objava da bi bili vidljivi... Izlagaču su na raspolaganju jednostavna podešavanja koja i sam može uraditi, a tu je i veoma lako i brzo postavljanje proizvoda i usluga. Procent na promet, po bilo kojem osnovu ne uzimamo", odgovara Jungić i dodaje: "Zar to nisu odlične pogodnosti za posjetitelje i izlagače?"

U pitanju je namjenski site za suvremeno poslovanje što znači da nema statusa, slika, video klipova i drugih objava fizičkih lica koja "zatrpavaju" izlagača i tako umanjuju njegovu vidljivost na pretrazi. 

Iz kompanije Havrex d.o.o. poručili su da će nastaviti sa razvojem, kako po pitanju dizajna (u planu je virtualni prikaz), tako i po pitanju softverskog dijela sitea. Uskoro možemo očekivati nadogradnju opcije anketa, koja bi izlagačima koji imaju ISO standarde trebala biti od pomoći. 

Video
LEILA TAKAYAMA
Kako je to biti robot?
MOTIVACIJA
Šestominutni video za jutarnju motivaciju
ADMIR ČAVALIĆ
Institucionalna ekonomija: Zašto su neke države bogate, a druge siromašne