KOMPANIJE
Priča krojačkog salona SAS Ilidža: 17 godina rada za velike kompanije
manager.ba/akta.ba BiH 30 studenog, 2020
Izvor fotografije:
akta.ba

Iako šivanje cijelih odjevnih predmeta više nije popularno kao nekada, još uvijek ovakav način nabavke odjevnih predmeta ima svoj veliki krug poklonika, naročito kada se radi o specijaliziranim predmetima kao što su poslovna odijela, uniforme, htz oprema, majice, cekeri, promotivni materijali.

 

U sarajevskom naselju Sokolović Kolonija nalazi se mali Krojački salon SAS o.r. Ilidža koji poslujte već 17 godina. Iza ove prepoznatljive krojačke radnje stoji Snežana Gluvić, žena koja je svoj san pretvorila u profitabilan posao i pravu malu firmu. Svih proteklih godina je "pekla zanat" i širila posao. 

Iako šivanje cijelih odjevnih predmeta više nije popularno kao nekada, još uvijek ovakav način nabavke odjevnih predmeta ima svoj veliki krug poklonika, naročito kada se radi o specijaliziranim predmetima kao što su poslovna odijela, uniforme, htz oprema, majice, cekeri, promotivni materijali.

"Moje višegodišnje radno iskustvo i ljubav prema ovom poslu me dovela do osnivanja vlastitog krojačkog salona koji vodim već 17 godina. U SAS-u radimo sve po potrebi i nastojimo izaći u susret svakom klijentu, uz kvalitetnu i pravovremenu uslugu", priča za naš portal vlasnica salona.

Iako u poznim godinama, kako kaže, još ne namjerava stati i povući se. U poslu joj unazad nekoliko godina podršku pruža sin Arno Gunić koji polako preuzima veći dio poslovanja.

Snježana Gluvić u svom krojačkom studiju

 

"Mi smo mala firma, s jako puno posla. Zato sam još tu, moje vrijeme još nije prošlo", govori ona šaljivo i dodaje da kada se uzme sve u obzir, uhvatili su se u koštac sa svakom narudžbom koju su dobili.

"Možda nismo najbolji, ali cjenovno smo sigurno najprihvatljiviji i to je ono po čemu smo konkurentni na tržištu. Ipak, omjer kvalitete i cijene se ne smije zanemariti", navodi Snežana.

REFERENCE 

Iza njih je sada impozantna referenca urađenih poslova i klijenata s kojima rade. Kompanije dm, Dogs Trust, Forster, Kuna Visoko, Besser, Fan Shopovi Želje i Sarajeva, osnovno škole, samo su neki od klijenata s kojima rade svih proteklih godina.

"Povezali smo se s mnogo klijenata i velikim kompanijama što nam otvara mnoga druga vrata i prilike", priča Arno za naš portal.

Posebno ističe suradnju s kompanijom dm drogerie markt d.o.o. Sarajevo s kojom rade od samih početaka. 

"Njima radimo uglavnom promotivni materijal, ali i HTZ opremu. To je kompanija s kojom je zaista lijepo raditi i sve pohvale imamo. Dugogodišnju suradnju nastavljamo i uskoro očekujemo realizaciju još jednog ugovora", kaže nam on.
 

Arno Gunić

Još jedan zanimljiv projekt na kojem trenutno rade, a koji će obradovati najmlađe, jeste suradnja s kreatorima brenda Pepetuška.

"Njima trenutno radim jedan poklon paket, a radi se o ruksacima i majicama po kojima se može pisati i brisati", navode oni.

PANDEMIJA I SURADNJA SA ŠVICARCIMA

U jeku pandemije su radili punim kapacitetom. Maske su bile, a i dalje su, najtraženiji proizvod. 

"Pandemija je možda zaustavila neke poslove, ali je s druge strane otvorila druge prilike i poslove. Jako je puno posla je bilo u šivenju maski i zaštitne opreme, čemu smo se brzo prilagodili i preorijentirali. Moramo se pohvaliti da smo nedavno realizirali posao šivenja maski za švicarsku firmu Forster Rohner AG", ističe on ponosno.

Kako kaže, radi se o narudžbi koja je imala specifične karakteristike i koju je bilo trebalo ispoštovati do najsitnijeg detalja i šava.

"Brojao se svaki ubod igle i zaista smo sretni što smo uspjeli zadovoljiti njihove kriterije, jer, ipak, radi se o Švicarcima, zar ne?", naglašava, dodajući da su se uhvatili u koštac sa svakom narudžbom koju su dobili. Prema njegovim riječima, u planu je nastavak suradnje s ovom kompanijom. Trenutno su u pregovorima s direktorom oko proizvodnje donjeg veša, a više detalja o tome ćemo svakako znati u narednom periodu.

Govoreći o mogućnosti izvoza, kako kaže, još uvijek nisu došli do te faze razvoja, iako je smatraju "kartom spasa".

"Mi mali krojački salon koji zadovoljava potrebe lokalnog tržišta. Možda nismo najbolji, ali cjenovno smo sigurno najprihvatljiviji i to je ono po čemu smo konkurentni na tržištu. Ipak, omjer kvalitete i cijene se ne smije zanemariti", naglašava Arno.

PLANOVI

Što se tiče planova, napominje, da ih je pandemija relativno usporila, ali im je svakako u planu jači angažman na tržištu kroz tendere. 

Materijale s kojima rade nabavljaju iz Turske, Kine, Bangladeša, dok je u planu širenje mreže dobavljača.

Nedavno su uložili i u obnovu novog pogona i trenutno rade sa najsuvremenijim mašinama. Nabavili su ih preko firme Komas koja zastupa brend Juki koji je vodeći brend u ovom sektoru.

Trenutno imaju zaposlenih 10-radnika s tendencijom dodatnog zapošljavanja.

"Iako imamo problem s pronalaskom radne snage, svi radnici koji znaju svoj posao i hoće da rade, kod nas su uvijek dobrodošli. Posla i rezultata imamo, tako da su svi planovi usmjereni ka daljem rastu i širenju", ističe on.

Govoreći o planovima, u narednom periodu planiraju proširiti asortiman i tehnike proizvodnje. Pored color flash štampe koju koriste, u planu je uvođenje sublimacije, odnosno posebne tehnike štampe koja se aplicira na dresove, zastave i sl. 

Tagovi: