Početkom sljdećeg tjedna počet će probijanje tunela Hranjen, što je najzahtjevniji dio projekta izgradnje brze ceste Sarajevo – Goražde.
Portal izvještava da su ovih dana okončani i pripremni radovi koji doslovno znače i početak “bušenja” brda, a strojevi kompanije Euroafsalt, koja je glavni izvođač radova, su na ulazu u okno gdje se intenzivno radi.
Podsjetimo, radovi na tunelu Hranjen povjereni su kompaniji “Euro-Asfalt”, čija je vrijednost 81.899.883 KM, od čega je 70 milijuna KM osigurano iz dobiti BH Telecoma.
Inače, kako je i ranije pisano, izgradnjom ceste Goražde – Sarajevo cestovna udaljenost između dva grada bit će smanjena sa sadašnjih 95,6 na 56 kilometara, a umjesto sat i po vožnja će trajati 45 minuta.
Riječ je, točnije rečeno, o cesti Goražde – Hrenovica (kod Prače), koja će povezivati već postojeće magistralne pravce M-20 i M-5. U sastav ove dionice ulazi i tunel Hranjen, dužine skoro šest kilometara.
Ukupna vrijednost izgradnje trase ne bi trebala premašiti iznos od 200 milijuna KM, kako je ranije rečeno. Tunel Hranjen neće imati funkciju bez izgradnje i dijelova ceste prema Goradžu s jedne, i prema Prači s druge strane.
Ova cesta će drastično smanjiti udaljenost i između Sarajeva i Goražda i to bez planinskih prijevoja.