KOMPANIJE
Ovo je najcjenjenija kompanija na svijetu
Manager.ba/biznisinfo.ba Svijet 03 ožujka, 2020
Izvor fotografije:
pixabay.com

Već četvrtu godinu zaredom na vrhu liste najcjenjenijih svjetskih kompanija nalazi se Lego, a na drugom mjestu je Disney, prema upravo objavljenom godišnjem istraživanju. Obje kompanije se pojavljuju u prvih 10 još od 2011.

 

Inovacije, ulaganja u obuku osoblja i fokusiranost na kvaliteta pomogli su im da zadrže dobru reputaciju, kazali su iz organizacije Reputation Institute, koja je u svojoj studiji Global RepTrak anketirala više od 80.000 ljudi u 15 zemalja.

Lego je dobio 78,9 od mogućih 100 bodova, a Disney 78,1. Slijede Rolex, Ferrari, Microsoft, Levi Strauss, Netflix, Adidas, Bosch i Intel, koji su ušli u prvih 10.

Studija je fokusirana na to kako ljudi doživljavaju kompaniju, uključujući njene proizvode, upravljanje, liderstvo, financijsku uspješnost, koliko je inovativna i kakav utjecaj ima na društvo u cjelini.

Lego i Disney postigli su dobre rezultate u pogledu svojih proizvoda i usluga.

Misle na okoliš i ulažu u obrazovanje

– Oni su sjajni na polju inovacija i sposobni su se prilagoditi iz godine u godinu i proširiti svoju ponudu proizvoda – kaže Isadora Levy iz organizacije Reputation Institute.

Levy pripisuje Disneyjev ulazak u streaming i Legov prelazak na reciklirane kockice, odnosno one na bazi biljaka do 2030. godine kao primjere kako ispunjavaju zahtjeve potrošača.

Disney je dobro pozicioniran i zbog svog ulaganja u obrazovanje: 2018. godine uložio je 50 milijuna dolara u obuku osoblja, uključujući financiranje visokog obrazovanja i stručnih tečajeva.

U prvih 10 ove godine nisu ušli Google i Apple, koji su bili prvi i drugi kada je anketa započela 2011. godine. Google se svake godine do 2018. nalazio u prvih 10, dok se Apple pet puta našao na jedno od deset vodećih pozicija.

Google je ispao iz prvih 10 zbog određenih pritužbi na to kako tretira svoje zaposlenike.

– Ovogodišnjih prvih 10 kompanija su one koje uspijevaju uravnotežiti elemente poput financijske uspješnosti i korporativne odgovornosti – dodala je Levy.

Tagovi:
Povezani članci

1

2

Video
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna
VIDEO
Život je igra! Kako pobijediti? | Velimir Srića | TEDxUniversityofZagreb