POZITIVAN PRIMJER
Od lokalne pekare do brenda sa 600 zaposlenih
Manager.ba/biznisinfo.ba BiH 11 ožujka, 2019
Izvor fotografije:
biznisinfo.ba

Banjalučki Krajina Klas planira samo u ovoj godini uložiti oko 10 milijuna KM u dalji razvoj poduzeća. Očekuje se gradnja novog proizvodnog pogona kao i otvaranje 10-ak novih prodajnih objekata, rekao je vlasnik Krajina Klasa Saša Trivić.

Inače, nekadašnja mala obiteljska pekara Manja, svojim kvalitetnim proizvodima i vrijednom radnom snagom kroz godine rada izgradila se u poduzeće Krajina Klas sa blizu 600 zaposlenih, koje je danas prepoznatljivo i na europskom tržištu.

Trivić je posao sa pekarskim proizvodima počeo je prije 24 godine kada je zajedno sa svojom obitelji otvorio pekaru Manja.

'Naša tradicija pod imenom Manja datira još iz 1995. U početku smo bili mala zanatska radnja. Željeli smo od pekarskih proizvoda napraviti delicije u koje će biti utkana tradicija, kvaliteta i prepoznatljiv ukus',rekao je Trivić.

Tradicionalni način pripreme pekarskih proizvoda uspješno su postavili na industrijski nivo, te od 1997. funkcioniraju kao poduzeće pod imenom Krajina Klas, sa brendom Manja.

Na samom početku ova pekara je zapošljavala svega tri radnika, da bi danas ovo poduzeće imalo 570 zaposlenih.

'Počeli smo sa malim brojem radnika, proizvodeći osnovne pekarske proizvode, s godinama kako smo proširili našu proizvodnju rastao je i broj radnika', istakao je Trivić.

 

 

Postali su prepoznatljivi po mnogim delicijama među kojima se posebno ističu hljeb i kifle, svježa peciva, raznovrsni izbor pita i slatkih deserta.

Prilikom stvaranja pekarskih i poslastičarskih proizvoda koriste najkvalitetnije sirovine, znanje i iskustvo zaposlenih, koji im omogućavaju proizvode visokog i jedinstvenog kvaliteta.

'Trudimo se konstantno učiti i usavršavati tehnološke procese, konstantno uvodimo nove strojeve i tehnološke inovacije, pažljivo birane žitarice i sastojke koji nam osiguravaju bržu, precizniju i kvalitetniju proizvodnju – naveo je Trivić.

 

Probili se u Europu

 

Glavni proizvodni pogon se nalazi u Debeljacima, u Banjaluci, dok u cijeloj BiH postoji oko 35 prodajnih objekata brenda Manja, a osim toga dostupni su u svim vodećim trgovačkim centrima.

Da su vodeći brend u pekarskim i slastičarskim delicijama govori i činjenica da su osim tržišta Bosne i Hercegovine proširili se i na neke europske zemlje.

'Kvaliteta proizvoda i povjerenje potrošača omogućili su nam tu prestižnu, ali odgovornu poziciju. Stalna ulaganja u proizvode donijela su mogućnost da svoje proizvode izvozimo na inozemna tržišta. Trenutno dio kolača i peciva može se naći na tržištu SlovenijeHrvatske i Austrije, a takođe pregovaramo i sa nekim kompanijama da bi se proširili i dalje',kaže Trivić.

Zadnjih 10-ak godina bilježe konstantan rast poslovanja, samo u posljednje tri godine ostvarili su 15% rasta prometa.

Svi pokazatelji ukazuju na uspješnost poduzeća Krajina Klas. Dobit koju je ovo preduzeće ostvarilo prethodne godine iznosi oko 2 milijuna KM, dok je godinu ranije ta dobit iznosila oko 1,5 miliona KM.

Što se tiče problema na koje ova kompanija nailazi uglavnom su mali i neznatni.

'U početku smo imali probleme sa radnom snagom, ali i to smo riješili. Svakodnevno poboljšavamo uvjete u kojima rade naši radnici, naravno povećavamo i plaće da bi svi bili zadovoljni',rekao je Trivić.

Dodaje da trenutno jedino imaju problem što kao pekarska industrija kasne sa standardima koji su zastupljeni u Europi, zbog čega se nadaju da će kroz užurban rad i ulaganja u nove inovacije i tehnologije i to da dostignu.

Najnovije vijesti
Video
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo
DAN KARIJERA ZŠEM-a
Individualnim pristupom studentima, stvaramo ohrabrene mlade intelektualce