Bosnu i Hercegovinu će u Cannesu predstavljati Danijel Tepšić i Dajan Javorac.
I ove godine je u sklopu Brending konferenciji u Sarajevu održano Young Lions natjecanje, čiji pobjednici će Bosnu i Hercegovinu predstavljati na globalnom Young Lions natjecanju u Cannesu.
Nakon samo 24 sata koliko je 11 timova u natjecanju imalo na raspolaganju da osmisle kreativno rješenje, stručni žiri je pobjednicima proglasio: u PR kategoriji pobjednici su tim Mania – Danijel Tepšić, i Dajan Javorac; u Digital kategoriji pobijedio je tim Degordian – Ivan Mandić i Martina Barišić, dok u kategoriji Dizajna nije dodijeljena nagrada. Grand Prix je otišao timu Mania, koji će dobiti nagradu u vrijednosti od 10,000KM i čast da predstavljaju svoju zemlju na najvećem festivalu kreativnosti u svijetu.
Takmičarski timovi sastavljeni od dvoje mladih agencijskih ili nezavisnih profesionalaca do 30 godina natjecali su se u kategorijama Design, PR i Digital, a ono što je bitno podvući je dimenzija društvene odgovornosti ovog natjecanja, jer će sav materijal stvoren u sklopu natjecanja biti ustupljen na korištenje partneru natjecanja, projektu Market Makers.
Žiri koji je odlučivao o najboljim bili su Davor Bruketa, Ljiljana Boljanović, Maja Đozo i Ivona Jurilj.