DAMA
Mladi informatičar Armin otvorio modni biznis svojoj majci
Manager BiH 05 prosinca, 2023

"Jedinstvenoj tebi" slogan je pod kojim posluje bosanskohercegovački brend Dama. Iza njega stoji jedinstvena priča o sinu kreativcu koji je otvorio biznis za svoju mamu - snažnu, jedinstvenu, neustrašivu i najbolju majstoricu šivenja koju poznaje. 

 

Armin Begović je mladi dizajner zaposlen u softverskoj kompaniji koji je, inspiriran malim krojačkim remek djelima, koje je više od 20 godina stvarala njegova majka, odlučio za nju pokrenuti brend Dama. Riječ je o unikatnom brendu fokusiranom isključivo na izradu ženskih kaputa.

Priča njegove majke Edine počela je još u tinejdžerskim godinama u konfekciji Borac iz Travnika, kao i u malenoj radnji u svojoj kući, u kojoj je svoju modnu maštu spretno pretvarala u stvarnost.

"Brend Dama je nastao u vrijeme korone, na nagovor mog sina Armina koji je UX/UI dizajner i koji je u tom periodu radio od kuće. Ja se preko 25 godina bavim šivanjem i krojenjem, posebno kaputa, koji su mi oduvijek bili omiljeni. Rekla bih da je Dama postala to što jeste upravo zahvaljujući našem spoju dvije različite generacije, i da smo uspjeli kreirati nešto što objedinjuje bezvremenske klasike i trendove današnjice", ispričala je Edina za portal Akta.ba.

Kaže uvijek maštala kreirati nešto svoje, međutim to baš i nije tako lako kao što izgleda.

Smatra kako je potrebno mnogo rada, truda i učenja, a njoj se sve poklopilo upravo 2020. godine kada je i nastao brend Dama.

Ono što je posebno zanimljivo, Dama je slow fashion brend koji radi limitirana izdanja ručno rađenih kaputa po mjeri klijentice.

"Poučeni lekcijama iz protekle tri godine, kada smo često imali više narudžbi nego kapaciteta isporučiti ih na vrijeme, u četvrtoj smo se odlučili ograničiti broj kaputa na 40. Sve kapute ručno radim isključivo ja i to je broj kojim garantujemo razumne rokove isporuke i maksimalnu posvećenost svakom kaputu. U doba fast mode i svega što ona predstavlja, damama je osvježenje kada znaju kako mogu dobiti kaput koji može trajati malu vječnost uz pravu brigu, i koji je otporan na sve modne trendove koji dolaze", ispričala je.

Brend nema serijsku proizvodnju i ne postoji skladište Dama kaputa.

"Svaki se radi isključivo po mjeri i klijentica može tražiti određene sitne korekcije na samom dizajnu. Vjerujem kako nas ovakav pristup izdvaja jer zaista se trudimo da svaki kaput bude na vrhunskoj Dama razini i osmijeh klijentice kada ga obuče prvi put je najveća satisfakcija za mene", rekla je Edina.

Prvi izazov sa kojim se susreću svake godine je pronalazak odgovarajućih materijala.

"Svi naši modeli se mogu prilagoditi željama klijentice, i dostupni su u nekoliko boja i u kašmiru, vuni ili veluru. Jedino možemo istaći kako nam je najprodavanija kamel boja, kao vječni klasik za boju kaputa, a sve ostalo je u potpunosti do klijentice i njenih želja", pojasnila je.

Edina ističe kako je svaka dama jedinstvena na svoj način, i isto tako i svaki Dama kaput.

"Ne postoji točan profil žene koji imam na umu pri kreiranju. Dama kaputi su jednostavno za prave dame, bez obzira na njihovu priču, karijeru koju su odabrale, ili godište. I upravo i naše klijentice dolaze iz svih krajeva zemlje (čak i inozemstva), i čak ni nakon četiri godine nije moguće podvući crtu i kreirati univerzalni profil", pojasnila je u razgovoru.

Cilj im je da svaki kaput bude moderan, udoban i praktičan prije svega. I jedinstven, jer svaki nosi pečat svoje vlasnice.

"Svakako pratimo i trenutne modne trendove, ali i one klasike koji se decenijama zadržavaju, to je naša esencija", kazala je.

Uvijek postoje oni koji vas prepoznaju, a ovaj brend su prepoznale mnoge žene kako u BiH, tako i u inozemstvu, te već sada bilježi veliki uspjeh.

"Cijela priča je bila više kao hobi i zanimacija za mene i Armina u doba korone. Ipak, sada smo već u četvrtoj godini, desetine Dama kaputa su prisutne u Bosni i Hercegovini i nekoliko čak u inozemstvu. Moram priznati kako me ovaj uspjeh iznenadio. Drago mi je što sve ono za što se zalažemo kao brend nailazi na dobar odziv kod dama i kako izuzetno cijene naš trud i rad", rekla je Edina.


Akta | manager.ba

 

Video
ASA BOLNICA
ASA Bolnica Sarajevo, februar 2024
MIRO RAGUŽ
Umjesto građevinskog inženjera postao pionir grafičkog dizajna
RASIM MEMAGIĆ, ALMA RAS D.O.O.
Brend iz Olova koji je krenuo u svijet