INFOGRAFIKA
Koliko sportaši zarađuju od sponzora?
Manager.ba/Poslovne novine Svijet 17 srpnja, 2018
Izvor fotografije:
Poslovne novine

Kada je na početku ovogodišnjeg Wimbledona Roger Federer zakoračio na centralni teren iznenadio je mnoge.

Prvi put u svojoj profesionalnoj karijeri 36-godišnji Švicarac nosio je opremu koja nije Nike.

Tradicionalnu bijelu opremu najboljeg tenisera svijeta svih vremena kreirao je japanski brend Uniqlo.

Iako je na zalasku karijere, japanska kompanija potpisala je sa Federerom ugovor prema kojem će mu u narednih 10 godina za svaku biti isplaćeno 30 milijuna dolara.

Ugovori sa kompanijama kao što su Mercedes-Benz, Rolex, Moet & Chandon, Jura, Wilson i ostali donijeli su Švicarcu u posljednjih godinu 65 milijuna dolara, dok je igrajući tenis za isti period zaradio 12,2 milijuna dolara.

 

Le Bron James - drugi na listi sportaša koji najviše zarađuju od sponzorskih ugovora

 

Reklamirajući Nike, Coca-Colu (Sprite), Beats By Dre, Kia Motor, Intel i Blaze Pizza inkasirao je 52 milijuna dolara u proteklih 12 mjeseci.

Osvajač pet Liga prvaka i pet puta proglašavan najboljim nogometašem svijeta Cristiano Ronaldo na ovoj listi zauzeo je treće mjesto, a sponzorskim ugovorima sebi je obezbijedio 47 milijuna dolara u prethodnih godinu.

Njegov doživotni ugovor s Nikeom vrijedan je više od milijardu dolara, a zaštitno lice je i Herbalifea, EA Sportsa i American Touristera.

 

Povezani članci

1