"SUGARPOVA"
Kako je Maria Sharapova izgradila biznis carstvo
Manager.ba/BIZLife, Entrepreneur Svijet 28 studenog, 2018

Počeci ruske tenisačice Marie Sharapove vezuju se za selidbu iz Rusije u SAD sa ocem Yuriem.

Nijedno od njih nije znalo engleski jezik (ili su znali vrlo malo), a ipak je postala zvijezda tenisa sa samo sedam godina.

Imali su svega 700 dolara u džepu i nisu mogli sebi priuštiti auto, pa su na treninge dolazili biciklom.

Kada je napunila sedam godina, ispostavilo se da je Sharapova i tada bila previše mlada da bi pohađala čuvenu tenisku akademiju Bollettieri. 

Međutim, njen otac je radio raznorazne poslove sve dok ona nije napunila devet godina i krenula u spomenutu školu.

Kada je i njena majka došla u SAD, godinu dana kasnije, Sharapovu su školovali kod kuće, kako bi imala više vremena za treninge i kako bi se fokusirala na tenis.

To je bila žrtva koja se, naravno, isplatila. Do svoje 18. godine Sharapova je bila najplaćenija sportašica na svijetu – to je titula koju drži već godinama. 

Zatim, osvojila je srebrnu medalju na Olimpijskim igrama, i jedna je od samo 10 žena koje su osvojile sva četiri Grand Slam-a u svojoj karijeri.

Talent joj se višestruko isplatio, ali i njen fizički izgled – visoka djevojka duge, plave kose.

O tome svjedoče multimilijunaški sponzorski ugovori brendova kao što su: Canon, Porsche, Nike, Head, Evian itd.

 

 

I modna industrija je također sudjelovala u cijeloj ovoj priči. Anna Wintour, koja obožava tenis, stavila je Sharapovu na naslovnu stranu “Teen Vogue” magazina.

Također, njen 18. rođendan sponzorirala je Motorola.

 

Sharapova danas ima 31 godinu i još uvijek aktivno igra tenis

 

Ni njen portfolio u svijetu biznisa ne trpi – “Sugarpova”, njena linija slatkiša stara šest godina; investicije u „Ultimate Fighting Championship“, “Sugargoop” kozmetička linija i aplikacija “Charly” čiji korisnici mogu slati poruke poznatima.

Zatim, tu je i njeno partnerstvo s arhitektom Danom Meisom na projektu za dizajniranje teretana u hotelima.

I kao i svaki poduzetnik, ona zna koliko su bitni timski duh i podrška.

Ima veoma malu grupu ljudi na koje se može osloniti i čije mišljenje vrlo cijeni.

 

 

Postoji razlog zašto je bitno da imate tim da vam čuva leđa. Zato što oni znaju mnogo više o nekim stvarima od vas i mogu vam pomoći, kaže Sharapova.

Ako zamislimo da je Sharapova lider tima, drugi najbitniji čovjek je Max Eisenbud, koji je uz nju od 11. godine.

On je uključen u sve što se događa, bez obzira odnosi li se to na sport ili neke sekundarne stvari.

Za Entrepreneur je izjavio da smatra da bi Maria bila odlična u biznisu, možda čak bolja nego u tenisu, jer je izuzetno samokritična i takmičarski nastrojena.

Detalje o raznim preprekama u biznisu i brendu Sugarpova možete saznati na ovom linku 

Najnovije vijesti
Video
Željko Kiauta, poduzetnik iz Francuske
Od nogometnih škola Veleža i Lyona do platforme Sportiw
DAVORIN VIDAČKOVIĆ, GUMA M
Izazov je i užitak voditi tvrtku simbol automobilske branše
IVICA SIVRIĆ, REDAH
Javni sektor je često u sukobu umjesto u partnerstvu s privatnim