SAVJETI
Kako da se kupci zaljube u vašu tvrtku?
Manager.ba/tockanai.hr 17 rujna, 2019
Izvor fotografije:
tockanai.hr

Veći su troškovi pridobivanja novih klijenata nego zadržavanja postojećih i zato je izuzetno važno brinuti o klijentima i činiti sve da se osjećaju ugodno. Ponekad ih treba i usrećiti i pokušati ih pridobiti da dovedu i prijatelje. Nesretni klijenti, s druge strane, širit će svoje nezadovoljstvo.

U biti, cilj je kupce „natjerati“ da se zaljube u vašu tvrtku.

Trebaju biti toliko zagrijani da vole brend, preporučuju ga drugima i ne odu konkurenciji.

Ali, kako učiniti klijente sretnima? Donosimo šest savjeta uz pomoć kojih bi se mogli zaljubiti u vašu tvrtku.

Učite o svojim klijentima i kupcima

Kako biste pridobili ljubav klijenata, najprije morate znati što oni žele. Otkrijte to podrobnom analizom tržišta.

U analizi trebate saznati što kupcima treba, što oni žele, koji su im interesi i kakva je njihova demografska struktura.

Kad saznate što klijenti žele, lakše ćete im to osigurati.

Bit ćete u stanju bolje pozicionirati svoju tvrtku te privući i zadržati ciljane kupce. Kada klijenti dobiju što žele, bit će sretniji.

Budite strpljivi

Klijentima se neće uvijek sviđati način na koji rješavate mnoge stvari. Imat će pitanja o proizvodima ili uslugama.

Kad vam se obrati s nekim problemom, budite strpljivi. Najlakše ih je otpraviti i „izgurati“ kroz vrata. Ali vi ih trebate saslušati i biti strpljivi. 

Strpljenje je velik dio dobre usluge prema kupcima.

Nakon što klijent završi s objašnjavanjem problema, tada možete odgovoriti.

Ne budite nepristojni i nemojte umanjivati problem. Posvetite mu se s dužnom pažnjom.

Obraćajte im se osobno

S kupcima se najbolje možete povezati ako im se obraćate osobno.

Pričajte s njima kao da su vam prijatelji. Iako ne uspostavite komunikaciju jedan na jedan, još uvijek možete odnosu dodati osobnu notu.

U e-mailovima možete koristiti osobna imena. Također možete uspostaviti kontakt putem društvenih medija.

Nemojte biti robot ako želite osobnu komunikaciju. Ne šaljite kupcima generičke odgovore koji su očito automatski. 

Pronađite neki način da izrazite osobnost svoje tvrtke i u to uključite i kupce.

Uvrstite posebne ponude

Ljudi vole rasprodaje i posebne ponude. Ljudi će se radije vratiti na ono mjesto gdje dobiju više za svoj novac.

Možete organizirati blagdanske ili slične rasprodaje.

Također, popularna su besplatna pokusna razdoblja ili kombinacije koje uključuju jedan kupljeni i jedan besplatni proizvod.

Rasprodaje potiču kupce da se vrate. Ako se ljudima svide vaše posebne ponude, više će im se sviđati i vaša tvrtka u cjelini.

Iako biste zbog rasprodaja trenutačno mogli izgubiti neki prihod, povratak kupaca na dulji će vam rok donijeti više prihode.

ne zaboravite oglasiti posebne ponude – budite sigurni da su kupci upoznati s njima jer samo tada može uspjeti ova taktika.

Uspostavite program vjernosti

Možda biste mogli osmisliti program vjernosti.

Primjerice, kupci bi mogli osvojiti popust ili besplatne proizvode nakon što potroše izvjesnu sumu ili posjete prodajno mjesto određeni broj puta.

Program vjernosti u malim tvrtkama kupce potiče da se vrate. A kad dobiju nagrade, osjećaju se dobro.

To je jednostavan način kako im možete pokazati da brinete za njih.

Obavještavajte ih

Važno je komunicirati s kupcima odnosno klijentima.

Ako imate neke novosti ili događanja svakako o njima obavijestite svoje mušterije. Najavite im uzbudljive stvari koje spremate i stvorite napetost.

Naravno, obavijestite ih i o nekim negativnim aspektima, ako ih ima. To mogu primjerice biti nedostaci nekih proizvoda ili kašnjenja.

Budite iskreni o tome što se događa u vašoj tvrtki. Kupci će to znati cijeniti. Bit će uzbuđeni kad se sprema nešto dobro i razumjet će ako se dogodi nešto loše.

Tagovi: