S EBIT rezultatom od gotovo 12 milijuna KM u financijskoj godini 2020/2021., JYSK je još jednom ostvario povjesno visok rezultat.
Iako je 2020/2021. za JYSK donijela mnoge nove izazove, kompanija je još jednom uspjela iskoristiti sinergiju fizičkih prodavnica i jakih digitalnih platformi kako bi postavila nove rekorde s prometom od 64.311.800 KM i EBIT-om od 12.204.900 KM.
Tako je promet povećan za 14%, dok je EBIT rezultat bio za 51% veći u odnosu na 2019./2020., koja je također za JYSK bila rekordna godina.
“Izuzetno sam zadovoljna postignutim rezultatima. Za JYSK, kao i za druge kompanije, ovo je bila vrlo izazovna godina. Stoga svi naši zaposleni mogu biti ponosni na ostvareni rezultat”, kaže country managerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, Vesna Kukić Lončarić.
Velika razlika između tržišta
Globalno gledajući, na razini svih zemalja u kojima JYSK posłuje, pandemija je različito utjecala od tržišta do tržišta, što se jasno vidi po ostvarenim rezultatima.
“Jedno od JYSK-ovih najvećih tržišta na globalnom nivou je Njemačka, koja je sa svojih 1.000 prodavnica bila najduže pod jakim restrikcijama. Promet u Njemačkoj nije dosegnuo nivo prošlogodišnjeg, ali zato s druge strane, značajno smo povećali promet u Skandinaviji, Engleskoj, Bosni i Hercegovini i nizu zemalja istočne i srednje Europe. Takav je rezultat više nego nadoknadio pad prometa u Njemačkoj i na globalnom nivou omogućio da završimo godinu s EBIT rezultatom od 4,5 milijarde DKK”, kaže Jan Bøgh, predsjednik uprave JYSK-a.
Plan investicija
U sljedećiim godinama JYSK planira svoju daljnju ekspanziju, a uz otvaranja novih prodavnica velik je fokus i na preuređenju postojećih.
“Vidimo da naš novi koncept prodavnica privlači sve više kupaca. Zato, planiramo ubrzati tempo ulaganja u preuređenja, kako bismo svim našim kupcima pružili jednako inspirativan doživljaj kupovine. Plan je na nivou JYSK-a preurediti sve postojeće prodavnice do 01.09.2024. godine. Najvećim izazovom do sada pokazala se nabavka potrebne opreme, kako za obnovu postojećih, tako i za otvaranja novih prodavnica. To je posljedica globalnih izazova kada je riječ o nedostatku sirovina i logističkih kapaciteta. Međutim, očekujemo da će se i to stabilizirati u narednim godinama”, kaže Vesna Kukić Lončarić.